wernerbr42 zei:Ik zeg, auto helemaal vrij maken, dan maar wat swirls of erger maar heb een x een ijsplakaat van een station op me bumper gekregen (op de snelweg schoof hij van het dak en vloog zo op me voorbumper) bumper wel flink beschadigd. En dat zou je zelf ook niet willen dat het gebeurd. Swirls krijg je nog wel bijgewerkt maar ruit of andere schade gaat niet meevallen.
En wat denk je van die rijdende sneeuwstormen die voor je rijden op de snelweg. Het is al link genoeg in deze periode van het jaar.
kendo zei:Ik heb ook gewoon een zachte borstel waarmee ik de hele auto schoonmaak voordat ik ga rijden. Het is en ook zo'n combi borstel/ijskrabber.
Het is idd. niet toegestaan om met sneeuw op je auto rond te rijden, je krijgt er dus ook gewoon een bekeuring voor wanneer je aanhouden wordt.
Ik heb het al meerdere malen gelezen dat het onder het kopje losse lading wordt geschaard. De boete voor dit vergrijp in 2011 .................€280.martijn13 zei:Ik lees dit al een paar keer en vraag mij dan ook af als iemand dit echt kan bevestigen. Ik zou niet weten waarvoor ze schrijven.
Neem aan dat je met aanhouden, staandehouden bedoeld. Volgens mij valt dit allemaal onder het kapstok art 5 van de WVW. Dit zou inhouden een tik verbaal en dat krijg je alleen als een agent een rot dag heeft of als je een ongeluk veroorzaakt.