• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Snel polijstbeurtje voor de vakantie, met wat finishen?

Skip

Detailing addict
3 nov 2008
69
52
in dit https://forum.Carclean.com/cc_postst14065/voorbereiding--blackhole--wax.aspx topic gaat het over licht polijsten en dan een glaze en een wax.

Dit is precies wat ik ook even wil doen voor een kleine voor de vakantie beurt... Alleen wil ik polijsten met Finale op een witte compressorpad met de Dap 900....

Daarna blackhole op zwart en dan Mequaris Gold Class wax op rood.

Is het verstanding finale met witte pad te gebruiken? of is de witte pad te grof om te eindigen?

Alvast bedankt.......

Lichtgroen heb ik... alleen dan geen compressor maar een gewone..... ga ik dat proberen. Dankjewel......

Zekerheidsstukje: de gewone doet het net zo goed hoor .... hoeft geen zorgen te maken voor je op vakantie gaat :)

haha/// nee, zorgen maak ik me niet... maar voor een even tussendoorbeurtje leek het me met een compressorpad wat lekkerder te gaan......