Het lijkt ook wel of er strepen in de strepen zitten (ja lekker vaag) van het aanbrengen. Je ziet namelijk vegen van links naar rechts lopen, naast de druiper van boven naar beneden. Dit laatste kan komen door vervuiling, hiervoor zijn witte auto's enorm gevoelig. Mijn 207 heeft het ook en de witte ex-civic van mijn vader had dit ook. Ik ben het wel 100% met je eens dat dit eigenlijk met één keer de washmitt er over heen halen weg zou moeten gaan. Hoezo probeer je niet om één deur opnieuw te behandelen? Gewoon wassen, kleien, fijn polijsten en opnieuw aanbrengen. Dan weet je zeker of het aan de voorbereiding heeft gelegen.
Mocht je in de buurt van Tiel wonen wil ik je hier wel mee helpen. Heb best vaak de Polymer Netshield zonder problemen aangebracht (overigens top product, standtijd op de 206 van mijn vriendin was bijna een jaar!), zo weet je zeker of het aan de manier van aanbrengen of aan de lak van je auto lig.
Mocht je in de buurt van Tiel wonen wil ik je hier wel mee helpen. Heb best vaak de Polymer Netshield zonder problemen aangebracht (overigens top product, standtijd op de 206 van mijn vriendin was bijna een jaar!), zo weet je zeker of het aan de manier van aanbrengen of aan de lak van je auto lig.