• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sonax Profiline Polymer Netshield op een witte auto - vuil gaat er niet meer af

Het lijkt ook wel of er strepen in de strepen zitten (ja lekker vaag) van het aanbrengen. Je ziet namelijk vegen van links naar rechts lopen, naast de druiper van boven naar beneden. Dit laatste kan komen door vervuiling, hiervoor zijn witte auto's enorm gevoelig. Mijn 207 heeft het ook en de witte ex-civic van mijn vader had dit ook. Ik ben het wel 100% met je eens dat dit eigenlijk met één keer de washmitt er over heen halen weg zou moeten gaan. Hoezo probeer je niet om één deur opnieuw te behandelen? Gewoon wassen, kleien, fijn polijsten en opnieuw aanbrengen. Dan weet je zeker of het aan de voorbereiding heeft gelegen.

Mocht je in de buurt van Tiel wonen wil ik je hier wel mee helpen. Heb best vaak de Polymer Netshield zonder problemen aangebracht (overigens top product, standtijd op de 206 van mijn vriendin was bijna een jaar!), zo weet je zeker of het aan de manier van aanbrengen of aan de lak van je auto lig.
 
Vandaag de eerste zonnestralen dus heb de dap er maar is even bijgepakt. Heb de auto sinds de behandeling bijna wekelijks netjes gewassen, ook met aggresieve shampoos en zelfs 2 x door de wasstraat gehaald. Het resultaat bleef hetzelfde, het vuil bleef maar plakken. Vandaag is even met de motorkap begonnen, eerst gewassen en daarna gekleid, zelf met kleien geen enkel resultaat. Toen grof geweld gebruikt (groene pad en zwaarste monello polijst) en het resultaat was echt schokkend, onder die enorme waas zit gewoon een witte auto! Ik ben weer zo blij als een klein kind. Ik schakel weer terug op de normale wax, het zal vast een geweldig product zijn als het wel goed werkt maar als je overkomt wat er bij mij gebeurd is dan is dus opnieuw beginnnen echt de enige optie.
eb3749208c5aafe7e5c7fa8e8fb5a888.jpg
d8e8319534212e3e78aca012c7c78560.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Hola, dat is wel ff schrikken...........
Nu is wit erg besmettelijk, maar die zwarte waas is wel erg, als dsat met kleien er niet eens af wil.........
 
Woww wat een raar fenomeen. Toevallig de auto van mijn vrouw het weekend voorbewerkt en een laagje PNS gegeven, maar dit heb ik absoluut nog niet meegemaakt of eerder gezien.

Gelukkig dat je het wegkrijgt. Dat is nu het voornaamste denk ik.
 
blijft een straf verhaaltje zonder uitkomst...
Ik heb het nog eens overlopen, maar kon het resultaat van die 50/50 op je kofferklep niet meer vinden.
was het daar op het onbehandelde stuk nu beter?