• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sonax Xtreme BrillantShine Detailer

Quattro

Detailing addict
11 aug 2010
328
68
Even een vraagje over de Sonax Xtreme BrillantShine Detailer, in de product omschrijving staat dat het product op een voorzichtige maar grondige manier licht vervuilde oppervlakken reinigt, maar betekent dit dat ook eventueel aanwezige wax lagen (of zelfs een deel van een coating) worden verwijderd?
 
Misschien als je het wat steviger inwerkt dan een wax dat minder leuk vindt maar als je het product dun en egaal zonder druk verdeelt op een microvezelpadje is er niks aan de hand. Paneel per paneel werken en direct afnemen. Product geeft gigantische beading en sheeting!
 
  • Leuk
Reactions: Snitser
Oké, bedankt! Nu nog even hopen op een beetje tijd en beter weer, en dan eens uitproberen :ja.
 
Ik heb hem laatst ook in de aanbieding mee besteld, wat Dibbuz zegt kan ik zeker bevestigen! wat een dikke beading en sheeting!
Mijn auto staat in de Collinite 845 wax, en laatst na het wassen met Meguiars gold class shampoo de auto gedroogd, en even snel behandeld met de Sonax Xtreme BrilliantShine.
Super gemakkelijk aan te brengen, en toch net dat stukje extra bescherming!
Er zit ook een rode microvezeldoek bij in de verpakking van Sonax! dit staat volgens mij niet in de omschrijving vermeld.