Ik volg al een poosje wat duitse detail kanalen en zie dat ze daar redelijk fanatiek zijn met de Xtreme Brilliant Shine Detailer, dus ook maar eens een flesje besteld en moet zeggen dat het een mooi product is. Mooie beading, hoge glansgraad en standtijd. Forensic Detail Channel heeft hier ook een mooi videotje over: (hoogste glansgraad!).
Ik maak nu veelal gebruik van Meguairs X-Press Synthetic Wax en vind dat een top middeltje die zich goed laat verwerken (ook met zon) en een prachtige glans achterlaat. Ik doe dit bij elke wasbeurt (1 keer per week).
Even wat eerste indrukken:
Ik maak nu veelal gebruik van Meguairs X-Press Synthetic Wax en vind dat een top middeltje die zich goed laat verwerken (ook met zon) en een prachtige glans achterlaat. Ik doe dit bij elke wasbeurt (1 keer per week).
Even wat eerste indrukken:
- Vrij Visceus spul, vermengen met water 1:1 functioneert beter en doet zover ik weet geen inbreuk op de standtijd.
- Niet veel nodig, maar zie je wel vaker bij dit soort middelen. 1 pufje per paneel. Teveel gebruik maakt weer streperig.
- Lekker glans en beading is zeer goed (al boeit mij dit niet zo, bij regen zit ik binnen
)
- Lak wordt niet glad bij het gebruik van dit middel
- Kan niet tegen gebruik in zon (+1 voor meg)