• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spatlap/mud flap Astra G voor

CarloZz

Detailing chief
2 sep 2010
44
75
Kleine kans, maar waag het toch. Ik ben al heel lang opzoek naar een spatlap rechtsvoor voor een Astra G. Laat maar weten.

Groeten, Carlo

Bijlagen

• Screenshot_20250528_103000_Gallery.webp
    Screenshot_20250528_103000_Gallery.webp
    198,6 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_20250528_103042_Gallery.webp
    Screenshot_20250528_103042_Gallery.webp
    126,7 KB · Weergaven: 18
Die heb ik ongeveer allemaal geprobeerd en Marktplaats ook al meerdere keren afgezocht, maar er rijden er helaas niet veel meer rond, zeker niet met spatlappen...

He haha top! Ik heb deze inderdaad al eens gezien en contact opgenomen, maar er was iets mee geloof ik. Maar bedankt voor het meezoeken!

@CarloZz Dat soort onderdelen komt maar zelden beschikbaar via Marktplaats of de Onderdelenlijn. Je kunt beter zelf digitaal sloperijen afzoeken naar een donorauto, vervolgens neem je contact op met betreffende sloperij/demontagebedrijf en checkt of jouw onderdeel nog voorradig is (kan al eerder verkocht zijn). Ideale site hiervoor is dit, kies demontage (zoals ik al in de link heb gedaan), vul automerk, model min./max. bouwjaar in en je krijgt de sloopauto's die daar binnenvallen te zien compleet met foto's. Zo heb ik in het verleden heel veel onderdelen gevonden.

Als ik het goed gedaan heb zie ik 7 Astra's met foto (om te checken of ze mudflaps hebben) en één zonder. Klik op een mogelijk geschikte auto en je ziet meer foto's en de gegevens van de sloperij.

@Cordoba sloperijen ook al afgebeld omgeving huis en werk, maar helaas. Die site die je doorgeeft, kende ik nog niet maar ook geen hit. Wel echt één die ik ga bewaren! Dank dank!

Mijn ervaring is dat veel sloperijen voor onderdelen die een paar euro opbrengen geen moeite doen, als je via die site gericht naar een bepaalde auto en bepaald onderdeel vraagt en vraagt of het nog beschikbaar is krijg je meestal wel serieus antwoord, en als je toevallig ter plekke bent ook wel.

• Leuk
Reacties: CarloZz