• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Speedy87

Speedy87

Detailing rookie
23 jan 2011
4
0
Hallo allemaal!

Mijn naam is Niels, ben 23 jaar en kom uit het oosten van het land!
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik onlangs een Daihatsu Charade heb gekocht in de kleur rood.

Nouja rood, dat is nou net het probleem. De lak is opzich niet heel erg verweerd, alleen op de motorkap en achterklep begint de auto een beetje wit uit te slaan.

Ik had me voorgenomen nooit een rode auto te kopen omdat de lak vrij zwak is, maar aangezien ik deze goedkoop kon kopen met nog geen 100.000 op de teller sloeg ik dat als student zijnde niet af.

Zelf zou ik graag mijn auto weer mooi rood maken, maar ik heb geen verstand van polijsten...Kan het zijn dat na een polijstbeurt de auto juist weer sneller wit uit gaat slaan?

Groetjes Niels

Welkom,

Een uitgebreide poetscollectie kost inderdaad wat. En gezien dat eens gepolijst de kleur toch wel een tijdje mooi blijft bij goed onderhoud zou je iemands hulp kunnen vragen voor polijsten. Als jij dan de auto correct wast en paar keer per jaar laagje wax zet ga je er lang plezier van hebben.

Mijn auto was ik wekelijks in een wasbox, aangezien ik een lichtelijke hekel heb aan wasstraten.

Indien iemand op dit forum bereid is mijn auto te poetsen is dat welkom! De auto is vanbinnen in nieuwstaat dus alleen de lak dient aangepakt te worden, erg groot zijn de oppervlakken niet maar ik begrijp dat er meerdere stappen moeten worden ondernomen om een goed resultaat te krijgen.:-)^

Welkom Niels, er staan al enkele staaltjes "van roze naar rood" op dit forum, dus het moet lukken met je Daihatsu.

Welkom!

Zoek je een deatiler, of wil je een pakketjes samenstellen om zelf te gaan detailen? In beide gevallen kun je terecht bij Carclean.com.

Welkom,

In het oosten zitten ook detailers, waar niet ... ;)
Zoek even "wie zit waar" ... en doe een pm de deur uit
Gewoon klein beginnen, komt het wel goed.

Hans

Bedankt allemaal voor het warme welkom!

Ik heb gelijk even mijn profiel aangepast dat het wat duidelijker is waar ik vandaan kom, had het verkeerd gedaan met mijn profiel aanmaken:schaam... Kan mijn auto ook naar een poetsbedrijf brengen maar heb altijd het gevoel dat iemand die het hobbymatig doet er meer aandacht aan geeft en er meer plezier aan beleefd. Vooral omdat bij mijn auto wel wat eer aan valt te halen:-)^

Welkom op het forum, we hebben je bericht aangepast omdat het in strijd was met de regels, met name deze:

6. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

Lees ook even de overige reglementen hier ;)

https://forum.Carclean.com/cc_postst5/Forumregels--Lees-dit-topic-eerst-even-aandachtig-door.aspx