• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spiegels geschuurd, gespoten in rode en blanke lak en gewetsand en gepolijst

@ Schippers : uhm ik maak een prijs vergelijking..en wat jij zegt is ook niet waar, heb mn auto wel eens laten spuiten bij iemand , en die was echt niet gebakken bla bla, sterker nog , ik kan het veel beter , dus beetje positief graag , en wacht maar af ;)
 
Idd thuis met spuitbusje spuiten is beter en zeker als je het beter ken dan de spuiter. Snap niet dat er nog spuit bedrijven bestaan met hun dure spuit cabine/oven.
Maar goed ben benieuwd naar je bumper project en daarna met aantal weken gereden te hebben bumpert.
Succes.
 
schippersss;312036 zei:
Snap niet dat er nog spuit bedrijven bestaan met hun dure spuit cabine/oven.
:roll

Weet niet of je het helemaal begrijpt, maar de meeste kosten zitten em in het opstoken en warm houden van de droogcabine en arbeidsuren c.q. personeelskosten
 
AstraSport;311976 zei:
schijnbaar mag ik niet quoten want t is allemaal bewerkt door de mod...dus lekker onhandig dan met antwoorden ma goed.

Dat ligt iets genuanceerder Astrasport. Daar waar de moderators hebben ingegrepen ging het over het quoten van een bericht direct boven jouw antwoord (bijvoorbeeld bij mijn post was dat aan de orde) Dit geeft een onrustig beeld op het forum en er is wat voor te zeggen om daar gepast (lees: zéér beperkt) mee om te gaan.

Lees anders de regels mbt tot quoten hier nog even door
 
@ Nicknameless idd

ik krijg t net zo glanzend als de spuiter alleen de hardheid oke, maar zie t wel en anders spuit ik t na een jaar weer over, heb btw wel eerder gespoten en die lak ik keihard en nog steeds in prima staat, en naar de spuiter kan altijdnog dus waarom niet zelf proberen.

@ blackpassat ik dacht al zoiets Thanks voor je info
 
Ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat je de bumper echt in 2K lak zult moeten doen;
Ik heb van een hobby auto (toen nog daily driver) ook eens de bumper gespoten met een "normale" spuitbus. Best mooi resultaat, maar na een stuk wegwerkzaamheden met veel opspattende steentjes leek de bumper wel beschoten met een mitrailleur!
Daarna heb ik hem met 2K lak (zelf gemengd, toen wist ik niet dat je ook spuitbussen kunt krijgen met 2K lak erin) gespoten en deze zit er na 10jaar nog perfect op!

Verwerking is hetzelfde als de lak die je gewend bent. Verschil is dat hij sneller uithard en harder is na het uitharden.
 
@ wittereus thanks voor je tips..heb met een collega ff over nagebabbeld en ben tot de conclusie gekomen dat ik voor de 2k lak ga , ze verkopen die t zelfde als waar ik gewend ben dus geen probleem..

@ibizasigno Thanks man!
 
Okee..heb al mn info ingewonnen..vandaag trouwens mn apk en grote beurt laten doen, ala 800 euries..hmm oke..distri + uitlaat einddemper...ma goed.

Ga dus mn lak precies op kleur laten maken bij een zaakje in utrecht....2k lak rood + 2k blanke lak en een kunstof primer en gewone primer..handig zaakje ze verkopen daar iig alles en niet de helft..ga mn spiegelkapjes weer schuren en op deze manier doen...de blanke lak ga ik daar dikker spuiten zodat die mooi uitvloeid..en minder hoef te polijsten zo heb ik nu ook een achterstripje gespoten en das net zo mooi ma er blijft meer blanke lak over en scheelt veel sanden en polijsten..heb er zin in..van de week ga ik mn nieuwe spulletjes ophalen denk ik