• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spiegeltje spiegeltje aan de wand..

PA27506

Detailing guru
3 feb 2019
208
123
Deze week 15 uur bezig geweest om dit resultaat te krijgen...
wassen met Poorboys stripdown,
kleien,
opnieuw wassen,
polijsten tot alle krassen weg waren (eerst met Gyeon Compound en nadien afgeschaald naar Gyeon polish)
voorlaatste ronde met Poor Boys professional polish, afgewerkt met Gyeon primer
24 uur laten curen en als laatste nanocoating aangebracht..
et voila...
IMG_0190.JPG
 
@Quantoxx : ik heb na het polijsten de paint Cleaner gebruikt omdat ik absoluut zeker wou zijn dat alle vorige polijstresten weg waren en de ondergrond zo proper mogelijk was. De primer heb ik aangebracht omdat die als eigenschap heeft om de nano coating makkelijker aan te brengen. Misschien een stap teveel maar liever 1 teveel dan te weinig ...
De nano coating die ik heb aangebracht betreft Armor Shield 9 van Avalon King ...
 
Mooie auto.

Ik denk dat je de functie van een paint cleaner een beetje verkeerd geïnterpreteerd heb.

De naam is misschien een beetje misleidend, maar hier haal je geen polijst resten weg.

Ook het vooraf wassen met stripdown vind ik niet echt nodig.

Maar zolang je tevreden bent met het resultaat, zijn het 15 goed bestede uren geweest. ;)
 
  • Leuk
Reactions: PA27506