• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

spray voor klei

crae

Detailing rookie
12 mei 2010
31
0
hey allemaal, ik heb tijdje terug een klei kit van AG aangekocht, maar nu is de spray die erbij zit haast op.
een oom wou zijn auto eens laten doen en nu heb wel nog een grote hoeveelheid kenotek showroom shine staan, op de bus staat dat het vingerafdrukken en stof verwijderd, kan ik dit product ook gebruiken voor te kleien? grtjs!
 
Heb je niet iets als Poorboys Spay & Wipe staan ??

Als je moet kopen zou ik voor de Dodo Born Slippy gaan.
Niet duur want sterk te verdunnen, sprayertje is heerlijk zuinig.

Hans
 
Wist het niet zeker, maar volgens mij is dit een spray-wax, heb het ff opgezocht:

"Kenotek show roomshine verfraait het lakwerk van de auto met een diepe glans, en geeft een glad oppervlak. Kenotek Showroom Shine is een auto wax spray die een beschermende nano moluculaire film op de lak van uw auto aan brengt. De nano moluculaire film zorgt voor een extreem glad oppervlakte en zal de hechting van straatvuil sterk verminderen. Vinger afdrukken, stof en vlekken worden verwijderd. U zult het merken met poetsen. Uw auto laat zich na een behandeling met Kenotek showroom shine veel beter laten schoonmaken. Kenotek Showroom Shine is geschikt voor alle lakwerksoorten en is daarnaast anti statisch.

Gebruik
Kenotek Show Roomshine innevelen op het droge lakwerk en vervolgens uitwrijven met pluisvrije doek of microvezeldoek ."


Dus niet om te kleien..
 
gewoon 1 of andere quick detailer of gelijkwaardig iets kopen joh!
spul kan je OVERAL voor gebruiken..
zou zelf de poorboys versie kopen die hierboven ook al genoemd werd!w^^w