• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sprayflessen ophangen

erwin71239

Detailing trainee
4 jul 2021
14
25
Goedemorgen allemaal!

Sinds een tijdje heb ik eindelijk een garage en zoek ik iets om mijn sprayflessen op/in te zetten die ik aan de muur kan bevestigen.

De enige die ik kan vinden is van Alie, echter trekt die mij niet zo.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
Bedankt alvast!
 
Ideetje om een stuk garderobebuis met steunen? Kun je zo lang maken als je zelf wilt.

281797.jpg


Steunen voor aan de wand, kort en lang:
376512.jpg

376516.jpg


Steunen voor onder een plank:
313517.jpg


Voor mij persoonlijk zou het er niet super fraai uit hoeven te zien maar moet het functioneel zijn :)
 
Als je in de breedte niet zo veel ruimte hebt, maar wel in de hoogte, zou je zo'n soort handdoekenrek kunnen overwegen, eventueel voorzien van uithollingen of verdikkingen zodat de sprayers op hun plek blijven hangen en er niet afschuiven:
nrek-Beweegbare-Handdoek-Bars-Badkamer-Accessoires.jpg
 
  • Leuk
Reactions: erwin71239
Goedemorgen mannen! Bedankt voor jullie ideeën. Ik vond het zelf mooier als ze zouden staan. Maar van die garderobe rekjes zijn zeker geen verkeerde, bedankt hiervoor!

Zelf kwam ik ook nog iets tegen bij de Ikea:


bekvam-spice-rack-aspen__0980363_pe814906_s5.jpg


Ze heten BEKVAM Kruidenrek. Moet alleen nog even meten of dat gaat met de sprayflessen.
 
Dit zijn mijn oplossing, het zijn echter allemaal verschillende.

Waar de flessen met dop op staan zijn alu L-profielen met een rubber mat erop.
Waar de flessen aan hangen zijn gordijn roedes van de Gamma.
Waar de Karcher flessen op staan zijn Karcher houders.
Waar de foamflessen en kwasten aan hangen zijn van een niet nader te noemen merk.

IMG_1570.JPG
 
Goedemorgen mannen! Bedankt voor jullie ideeën. Ik vond het zelf mooier als ze zouden staan. Maar van die garderobe rekjes zijn zeker geen verkeerde, bedankt hiervoor!

Zelf kwam ik ook nog iets tegen bij de Ikea:


Bekijk bijlage 158575

Ze heten BEKVAM Kruidenrek. Moet alleen nog even meten of dat gaat met de sprayflessen.
Die gaan niet passen. Hier ook thuis in de keuken hangen, maar er past geen grotere fles in. Zoals een liter zonnebloem olie, die past niet.

Greetz Emiel
 
Goedemorgen allemaal!

Sinds een tijdje heb ik eindelijk een garage en zoek ik iets om mijn sprayflessen op/in te zetten die ik aan de muur kan bevestigen.

De enige die ik kan vinden is van Alie, echter trekt die mij niet zo.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
Bedankt alvast!
oude kapstok van Ikea gebruikt ✌
 

Bijlagen

  • IMG_20230108_152541.jpg
    IMG_20230108_152541.jpg
    133,8 KB · Weergaven: 57
Er is ook een merk dat heet P*** Premium. Die maken ook wel leuk spul, heb er zelf niks van, maar zie wel eens wat voor mij komen.
 
Precies GeBas, van dat merk heb ik een aantal beugels en flessenhouders. Super degelijk spul, moet je wel de portemonnee voor trekken.
 
ja klopt, heb er zelf nog niks van. Maar staat wel op mijn verlanglijstje. Hopelijk dat CarClean het op gaat nemen?
 
Heb er ook een rek van. Een combo waaraan flessen hangen en kwasten en whoolies etc. Ingestoken kunnen worden. Goedkoop zeker niet maar wel degelijk spul.