• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar Sprayflessen Kopen

Als detailer gebruiken we allemaal top producten, maar soms kun je het niet laten om rond te snuffelen in de budget winkels als een Action, Big Bazar, Xenos etc....
Gisteren trok m'n vriendin me de Big Bazar in Breda mee in, en wat trof ik daar aan :jippie

De sprayer is niet veel, misschien leuk voor claylube/quick detailer, ruitenreiniger, maar niets zuurs verwacht ik. De kraag is gewoon dezelfde maat als een petfles en daar passen dus ook je poorboys standaard sprayers op.

Het flesje in van Aluminium en ik kreeg het niet voor elkaar om hem in te deuken! Er gaat maar 200ML in, maar ik vind het werken met kleine flesjes zelf erg prettig. Ik heb deze afbeelding op internet gevonden, maar hij kost nu 1 euro per stuk. Ze zijn er in diverse kleuren. Sla je slag!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Als ze inwendig niet gecoat zijn is het niks
APC bruist je binnen een dag tegemoet

+ 1 voor die van HG
Of de Gloria maar die kosten dan ook een euro of 8

Ahaa ok. Nja ik ga het proberen en als het niets is liggen ze zo in de container, ik denk wellicht hebben jullie er iets aan:-b

Bij de Formido heb ik twee hogedruksproeiers gekocht. Eén voor apc 1:10 en één voor apc 1:4. Mooi op druk te brengen en vernevelt goed. Prijzen liggen ruim onder de tien euro per stuk!

zou mooi zijn, kan er ook wel een aantal gebruiken, nog steeds geen goede in huis waar ik echt tevreden mee ben..

RedCat;330391 zei:
Als ze inwendig niet gecoat zijn is het niks
APC bruist je binnen een dag tegemoet

+ 1 voor die van HG
Of de Gloria maar die kosten dan ook een euro of 8

Je hebt gelijk. Zowel APC als Bug Squash komt door de sprayer naar buiten geschuimd.
Toch zijn het wel fijne flesjes en heb ik er nu Bilberry wheel cleaner, Micro restore, citrus bling en Bold&Birght in zitten en dat gaat goed.