• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spuitnevel op nieuwe auto

@tembaco eerst testspot met finale neem ik aan. Jij verwacht dat dit genoeg is? Ik was eigenlijk van planning mezzo, finale en 845 lagen in zijn geheel te doen.
 
Juist, inderdaad eerst testspot maken met Finale. Of het genoeg is weet ik niet, daarom altijd eerst testspot. Licht ook aan het aantal marring en in welke maten.
 
Wat is de status van dit project? :)

Loopt nog. Heb ondertussen zelf al de auto gekleid met fijne en medium klei en getracht te polijsten met dap500 ivm mijn vakantie en et niet er te lang op te laten zitten. Was een hell of a job. Ben net weer aan het werk en moet nog in gesprek met leidinggevende.

Er is nog wat onenigheid wie en wat. De lak heeft wel wat gehad maar heb geen compound dus mss valt er nog wel een beter resultaat te halen. Het voelt nu glad aan maar als je goed kijkt zie je wat kleine vlekken.

De nevel op de kunststof delen heb ik nog niks mee gedaan want ik weet niet wat het kunststof kan hebben qua producten om het weg te halen.