• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

spullen in de auto bewaren. welke wel, welke niet?

jesso88

Detailing rookie
2 mei 2012
214
0
35
Na lang offline te zijn geweest maar weer eens een blik werpen. Het poetsen kriebelt niet meer zo als vroeger(verhuizen, werk, locatie e.d), jammer maar het zei zo.
Nu zit ik een beetje met mn spullen in mn maag. Ik wil wat meer in mn auto bewaren, ik weet dat het diefstal gevoelig is maar ik wil ook graag weten wat ik wel en wat niet in de auto kan bewaren.
Zo wel winter(zonder vorst) en zomer??? Ik snap zelf ook wel dat een ruitenreiniger wel kan en een pot ibrido niet. maar een fles apc? meg velgen reiniger ? spray and wipe?
 
Is er een bepaalde reden dat je apc, velgenreiniger etc in de auto wilt bewaren? Ruimtegebrek? Ik zelf heb alleen spray and wipe in de auto, maar denk dat het bij apc ed geen kwaad kan.
 
ruimte gebrek is het niet, woon sinds kort midden in de stad in een apartement. Maar als je nou op zaterdag middag de ingeving krijgt om je auto te wassen, dan heb ik geen zin om tussen het winkelend publiek met 3 tassen naar mn auto te wachelen. het gaat dus meer om gemak. ik denk dat ik maar een was tas ga maken met puur en alleen was spullen. en een polijst tas.
 
Goed plan! Producten die gevoelig zijn voor temperatuur zou ik lekker thuis laten. Denk dan aan wax en polijstmiddel.