• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ssr 2.5

rick1974

Detailing rookie
10 dec 2008
11
0
Hoe deskundige even een korte vraag.

Is de SSR2.5 na te bewerken met shiningmonkey polish ipv SSR 1.0?

mvg rick
 
dan heb ik eigenlijk nog een vervolg vraag, ik begrijp dat ik met de witte pad het zelfde resultaat kan halen als de oranje pad echter duurt dit iets langer, dit is geen probleem geziek ik deel voor deel ga doen.

Kan ik dan beter de ssr3 nemen of gewoon de ssr2.5 aan de auto is denk ik nooit echt veel gedaan?

gr rick
 
Is dat de enige oplossing dat betekend dat ik dus de SSR3 SSR2.5 en de polish van shining monkeys moet kopen , gezien dit alles nieuw is zoek ik eigenlijk als dat er is naar een produkt dak ik kan opbrengen goed resultaat geeft en waarvoor ik niet meteen 3 flessen hoef te kopen waarschijnlijk als het mooi word gebeurd dat toch maar wil om te beginnen niet meteen teveel geld uitgeven/

gr rick
 
Zoals ik al eerder zei, het is per auto per lak verschillend hoe een lak reageert op een bepaald polijstmiddel i.c.m. een bepaalde pad. Altijd beginnen met de lichtste combinatie. Dus ik zou eens beginnen met een witte pad i.c.m. een SSR1 en/of 2.5. Als dit niet werkt kun je overstappen naar een oranje pad. Behaal je dan nog niet het resultaat kun je eventueel met de SSR3 proberen.
 
Bedankt voor het meedenken dat ziet eruit als een mooi product ben alleen bang dat de schurende werking niet voldoende is.
 
Het is zeker niet zo grof als SSR2.5, maar ik denk dat je verbaast zult zijn over de resultaten. Er zitten ook polijstende bestanddelen in.

Is een product als Whitehole (voor lichte kleur) of Blackhole (donkere kleuren) met zogenaamde 'fillers' niet iets voor jou?
Dit zorgt voor een erg mooie glans, en vult krasjes gedeeltelijk op. Afwerken met een goede wax, en klaar!

Scheelt je een hoop gepolijst en tijd!