• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stalen rechte lans voor Kärcher?

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Weet er iemand als er ook een rechte stalen lans bestaat voor een Kärcher HD ipv de standaard regelbare?
Van Kärcher of Autobrite..?

Liefst met een stevige straal dat eruit komt zoals in de waxboxen..

Mvg

Heeft Kärcher geen algemeen koppelsysteem dan of zit er nog verschil tussen de verschillende klassen (huis/tuin/keuken vs. professioneel)

Als ik je een tip mag geven (misschien heb je er niets aan), ik gebruik zelf deze lans:

http://www.karcher.nl/nl/Producten/Home__Garden/Hogedrukreinigers/Compact_Klasse/16731000.htm?&sdp=ac&pid=47602720&accessoriesGroupName=&pn=Flexibele+spuitlans&title=Flexibele+spuitlans

Is een ideaal ding. Kun je ook lekker mee in je wielkasten komen en bij de onderkanten van de dorpels

KoenWi zei:
Heeft Kärcher geen algemeen koppelsysteem dan of zit er nog verschil tussen de verschillende klassen (huis/tuin/keuken vs. professioneel)

Als ik je een tip mag geven (misschien heb je er niets aan), ik gebruik zelf deze lans:

http://www.karcher.nl/nl/Producten/Home__Garden/Hogedrukreinigers/Compact_Klasse/16731000.htm?&sdp=ac&pid=47602720&accessoriesGroupName=&pn=Flexibele+spuitlans&title=Flexibele+spuitlans

Is een ideaal ding. Kun je ook lekker mee in je wielkasten komen en bij de onderkanten van de dorpels

Voor in de wielkasten en onderkant auto heb ik al een stalen lans van Autobrite.
Nu zou ik nog zo een rechte versie willen. :-)