Hey lui,
Na wat advies van de heren van Carclean zelf heb ik een beginnersset samengesteld, en hoop dat jullie hier en daar aan kunnen vullen en opmerkingen kunnen geven. Het betreft hier een Fiesta ST uit 2005, in de kleur Performance Blue.
1. Wassen;
Mother's California Gold Car Wash
Monello Washmitt
Senza Aqua drying towl
2. Kleien;
Mothers Wax California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
(dus; klei, klei lube, en een doek om af te nemen?)
3. Polish
Monello - Raffini Finale Finishing Polish - 500ml - Cut 2/5 Gloss 5/5
(ik zoek hier nog goede pad(s) bij)
4. Wax
Mothers Wax - FX SynWax - 473ml
(met wat aan te brengen? ik wil dit op de hand gaan doen)
5. Velgen
Iron-x
Ik ben nog op zoek naar een goede velgenwax, aangezien ik die Cali Gold Clay ook voor mijn velgen kan gebruiken toch? Als ik het stuk maar apart houdt.
Edit; waar ik ook graag nog wat over zou horen is; zijn de gekozen producten 'hufterproof', zoals ik in een ander topic las?
Ik hoor graag van jullie!
Na wat advies van de heren van Carclean zelf heb ik een beginnersset samengesteld, en hoop dat jullie hier en daar aan kunnen vullen en opmerkingen kunnen geven. Het betreft hier een Fiesta ST uit 2005, in de kleur Performance Blue.
1. Wassen;
Mother's California Gold Car Wash
Monello Washmitt
Senza Aqua drying towl
2. Kleien;
Mothers Wax California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
(dus; klei, klei lube, en een doek om af te nemen?)
3. Polish
Monello - Raffini Finale Finishing Polish - 500ml - Cut 2/5 Gloss 5/5
(ik zoek hier nog goede pad(s) bij)
4. Wax
Mothers Wax - FX SynWax - 473ml
(met wat aan te brengen? ik wil dit op de hand gaan doen)
5. Velgen
Iron-x
Ik ben nog op zoek naar een goede velgenwax, aangezien ik die Cali Gold Clay ook voor mijn velgen kan gebruiken toch? Als ik het stuk maar apart houdt.
Edit; waar ik ook graag nog wat over zou horen is; zijn de gekozen producten 'hufterproof', zoals ik in een ander topic las?
Ik hoor graag van jullie!