• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Starck zijn collectie

Starck

Detailing rookie
17 mei 2010
188
0
Gisteren heb ik een flinke doos binnen gekregen van Carclean, en dit is het resultaat.

De Meguiars shampoo, wax en wheel cleaner had ik al. Maar door deze producten werd ik ook nieuwsgierig naar andere merken. En zo kwam ik eigenlijk ook op dit forum terecht.

Wat je hier zit is:

Meguiars - Gold Class Car Wash
Meguiars - Gold Class Clear Coat Liquid Car Wax
Meguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad
Meguiars - Hot Rims All Wheel Cleaner
Meguiars - ScratchX 2.0

Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen
Poorboys World - Mega Mega Plush
Poorboys World - Microfiber Applicator
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel

Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue
Poorboys World - Trim Restorer
Poorboys World - Natural Look Dressing

Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System

Pro Vision - Rain Clear Rain Repellant Liquid

Cobra - 'The Bone'
Washmitt van bouwmarkt
En nog wat mooie gekleurde microvezel doekjes die ik van mijn lieve vriendin gekregen heb :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Bedenk me nu zelf dat ik een APC eigenlijk ook wel kan gebruiken... Of weet iemand een goed alternatief om bumper en rubbers schoon te maken. Mijn vriendin heeft namelijk een KA dus daar zit heel veel plastic bumper aan.
 
Gewoon een apc nemen, ik heb die van meguiars.
Topproduct moet ik zeggen. Je kan het voor je interieur, banden, velgen motorruimte kunsstof gebruiken.

By the way, leuk begin zo.
 
Ik denk dat je een goed alternatief merk ontdekt hebt: Poorboys World. Op de APC na, is je collectie toch redelijk compleet.

Mijn eigen collectie is overigens ook niet zoveel groter op wat Leather Stuff, APC en "foam spulletjes" na dan. Ik heb best lang gewacht met het aanschaffen van APC, maar ik heb hem nu op korte tijd al voor diverse dingen gebruikt. Ik heb overigens de APC van Poorboys, maar ik lees telkens dat die van Meguiars ook goed is.
 
Een goed begin is het halve werk.:ja

Als je eerst eens wil proberen of je er iets mee kan, kun je van mij voor een kleine vergoeding wel een half litertje overnemen, ik heb net een nieuwe gallon.

Met een halve liter kun je een liter APC 1:4 (zware vervuiling) maken, en dan ook nog eens 2,5 liter APC 1:10.
Je kunt m natuurlijk ook zelf bestellen, prijs per liter (verdund) is heel goed, en op komt t toch wel:grinning: .
 
gewoon die gallon meguiars kopen..
ik dacht in het begin ook, he,,, beetje jammer, geen 500ml verpakkingen.
maar het is iets dat ik zoveel gebruik (tegen mijn verwachting in)

elke was / detail beurt gebruik ik het!

banden
trimst
badges
gaatje
bumpers
binnenkant deuren
maar ook bijvoorbeeld onder de motorkap

ook een tire dressing is een leuke aanwinst!
die mothers fx vind ik zelf een goede, niet te glimmend, niet te mat..
 
Eelco zei:
Een goed begin is het halve werk.:ja

Als je eerst eens wil proberen of je er iets mee kan, kun je van mij voor een kleine vergoeding wel een half litertje overnemen, ik heb net een nieuwe gallon.

Met een halve liter kun je een liter APC 1:4 (zware vervuiling) maken, en dan ook nog eens 2,5 liter APC 1:10.
Je kunt m natuurlijk ook zelf bestellen, prijs per liter (verdund) is heel goed, en op komt t toch wel:grinning: .

Bedankt voor het aanbod Eelco :cool: . Maar een collega gaat binnenkort wat bestellen, dus dan laat ik hem wel een APC meebestellen.

Raden jullie de Poorboys aan of de Meguiar's... Of maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
 
aron225 zei:
gewoon die gallon Meguiar's kopen..
ik dacht in het begin ook, he,,, beetje jammer, geen 500ml verpakkingen.
maar het is iets dat ik zoveel gebruik (tegen mijn verwachting in)

elke was / detail beurt gebruik ik het!

banden
trimst
badges
gaatje
bumpers
binnenkant deuren
maar ook bijvoorbeeld onder de motorkap

ook een tire dressing is een leuke aanwinst!
die mothers fx vind ik zelf een goede, niet te glimmend, niet te mat..

Ik heb als cadeau een fles PB Natural look er bij gekregen. Er staat op dat dit ook op banden gebruikt kan worden.
Dus dat probeer ik eerst eens op de bandjes. De Trim restorer kan trouwens ook op de banden. Moet maar eens kijken welke het beste resultaat levert.
 
Natural Look is meer voor het interieur, Trim Restorer echt voor de buitenkant. Ondanks dat het op de fles staat dat NL ook op banden en trims kan, is het zo weg.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Natural Look is meer voor het interieur, Trim Restorer echt voor de buitenkant. Ondanks dat het op de fles staat dat NL ook op banden en trims kan, is het zo weg.

Ok, dan hoef ik dat ook niet meer te proberen ;)
 
Natural look is echt een top product voor je dash en deurpanelen. Glimt niet, haalt de kleur op, beschermt, en ruikt lekker.