• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Starlet 1985 kleine detail

janhenduk

Detailing rookie
2 sep 2009
611
0
Zaterdag onze Starlet even weer voorzien van een kleine detail zodat die weer goed de winter door kan.
Omdat er na drie jaar nog geen swirls aanwezig waren was het een makkie :-))

Hieronder in stappen wat ik heb gedaan.

Uiteraard eerst wassen met de Dodo BtbM shampoo.
Toen had ik een speelkwartiertje en ben toen lekker aan het kleien geweest met de PB klei icm. de Dodo Born slippy.
Afplakken niet nodig.
Lak behandeld met de Prime Light van Dodo.
Toen de laatste stap alweer en dat was het aanbrengen van de Dodo Purple Haze Pro.
Bumpers met de Black Wow behandeld.
Verdere trims met de Smartgel.
Ramen met de Meguiars glass cleaner Pro van binnen en buiten gereinigd.
Banden met de Wolfgang black Diamond behandeld.

Zo en dan hier de foto's hoe het is geworden.

IMG_0826-01.webp

IMG_0820-01.webp

IMG_0821-01.webp

IMG_0825-01.webp

IMG_0823-01.webp

IMG_0819-01.webp

Bedankt voor het lezen en bekijken van de foto's |-)

Bedankt voor de complimenten.
We zijn ook de tweede eigenaar van deze auto, toen wij deze in ons bezit kregen had die 91.000 km gelopen en was toen 15 jaar.
Een goede kennis moest deze verkopen i.v.m. overlijden van de eigenaar die de auto nieuw had gekocht.
Inmiddels heeft die ruim 160.000 op de klok staan en rijdt nog als een zonnetje.

Deze kan zomaar het witte exemplaar vervangen uit het Toyota-spotje :)
Maar dan wel zonder ''volledig wasprogramma'' bij de wasstraat natuurlijk...

Prachtig wagentje van een kwaliteit die bij Toyota (helaas) niet meer gemaakt wordt

Prachtig exemplaar weer!
kan zo in de showroom!

als Toyota weer eens een reclame spotje gaat maken, kunnen ze beter die van jou nemen! :love

Wauw, wat een mooie starlet. Zelfs de kleur is schitterend, normaal zie je alleen die licht bruine of grijze (jaren 80?) kleuren.

In de 12 jaar dat we de Starlet hebben weet ik dat er in Almelo ook een Starlet staat in deze kleur en verder ben ik dat nog nooit tegen gekomen.
Mochten we deze in de toekomst een keer restaureren of wat dan ook dan zou deze kleur er zeker weer op komen.