• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Starters pakket DAP 500

peerlancia

Detailing addict
9 mrt 2010
245
62
56
Ik ben van plan om een DAP 500 aan te schaffen in combinatie met het starters pakket,welke moet ik nemen?

Voor de gene die in Budel aanwezig waren wie van jullie weet welke ik moet nemen voor mijn auto.
DAP 500 met PB SSR 1/SSR 2.5
of de
DAP 500 met Monello raffini mezzo/Monello raffini finale?
En is er verschil tussen deze 2 of is het alleen het merk?
bvd Peter.

Hallo,

Vandaag het startpakket met de Dap ontvangen.
Omdat ik eerder ergens heb gelezen dat de Dap ook gebruikt kan worden op de hoogglans meubelen deze dus maar gekocht.

Onze tafel is 3 maanden oud,maar toch hier en daar een paar storende plekjes.
Ik ben eerst begonnen met een lage cutting factor en dat gaf niet het gewenste resultaat.
Vervolgens met de oranje pad op de tafel en BINGO.

Vervolgens nog even met de Dap de Wet mirror finisch van Chemical Guys aangebracht en uitgepoetst.

De tafel ziet er weer als nieuw uit,en dan te bedenken dat de leverancier van de tafel €75 euro wilde hebben voor dit kleine polijstwerk.

Carclean weer bedankt voor de vlotte levering.

Met vriendelijke groet
Jan

mk-us zei:
die met de Monello !
nou ik denk dat het dan maar met de monello word.
Aangezien ik geen ervaring heb met de dap of met de te gebruiken producten ga ik maar voor de dap 500 in combinatie met monello.
Ik ga dus puur op jullie ervaring af met deze producten.
Volgende week bestellen want nu gaan we ons gereed maken voor een weekeind kempervennen (centerparks):jippie

Kan vertellen dat er tot nu toe nog geen enkele negatief stukje over heb gelezen.
Monello=Menzerna >> die stond / staat ook al jaren hoog aangeschreven ( de zeg maar nét een stapje meer dan normaal ( trede hoger op de ladder )) dus met de Monello is de trap lager gezet en dus met gemak voor iedereen toegankelijk.

Fijne weekend gewenst !