• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

steenslag op polycarbonaat koplamp

poetsertje heeft op het audi forum wel eens een link geplaatst van een vent die het bij zijn audi lampen deed en resultaat was verbluffend!!
ik meen dat poetsertje hier ook op forum zit?
 
Paulus de Boskabouter zei:
Belachelijk, €2800,- euro voor een paar plastic koplampen. Vond de originele xenon lampen voor mijn oude A3 al duur: 800 euro voor een set. Maar wel compleet inclusief starters.


Gaan we zo beginnen?

hier xenon lampen a €800,- p/st! :grinning:
(maar ik hou het lekker bij de hallo geentjes)
 
Leon211273 zei:
poetsertje heeft op het audi forum wel eens een link geplaatst van een vent die het bij zijn audi lampen deed en resultaat was verbluffend!!

Dat was met alleen wetsanden en polijsten?
 
Beetje laat misschien, maar ik heb me hier net aangemeld om een reactie op de vraag van ts te geven. Waarom geen nieuw koplampglas maken zelf? Dat is ook te doen.

Filmpjes:



Het kost wat tijd maar het moet zeker lukken lijkt me.
 
Die filmpjes zien er wel heel interesant uit.
Vanuit de speedster community proberen we ze gereproduceerd te krijgen uit china, maar als dat niet wil vlotten, is dit een mooi alternatief.
Bedankt voor de post :)^