• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Steenslag workshop.

Als Langka gebruiker meld ik me bij deze vast aan. Indien dit product gebruikt gaat worden tijdens de workshop, dient een ieder wel een lakstift in de juiste kleur mee te nemen. ;)
 
Om het verhaal lakstift nog maar eens een keer aan te halen. Voor Alfa niet verkrijgbaar helaas. Dealer "hebben we niet kan niet met lakken op waterbasis" SHB de schadehersteller van Sam van Lingen "is niet leverbaar moet gespoten worden" Overige automaterialen handelaren hebben ook geen passende lakstift

Zo ben ik (via een tip van Harold A1) bij verfindustrie spectrum hier in Mijdrecht terecht gekomen maar dan moet ik wel meteen een busje van 0,25 l afnemen

Gaat lekker


Waarom niet gewoon een dag waar we kunnen oefenen. De theorie is vrij simpel: laagje voor laagje opvullen tot er een kopje op zit, terugschuren en oppolijsten. Nu de praktijk nog... wink2

Dennis jou tip is zo slecht nog niet....
 
Als 1 van jullie een ruimte kan regelen (mijn nieuwe garage is niet eerder klaar dan deze zomer), dan wil ik de les wel verzorgen voor een zak snoep/kratje bier :ja
 
Maar even een voorlopig deelnemerslijstje opstellen (is wel handig voor de organisatie):

1) Centoquarantasette
2) Tinus
3) Martin
4) ..
 
Centoquarantasette zei:
Om het verhaal lakstift nog maar eens een keer aan te halen. Voor Alfa niet verkrijgbaar helaas. Dealer "hebben we niet kan niet met lakken op waterbasis" SHB de schadehersteller van Sam van Lingen "is niet leverbaar moet gespoten worden" Overige automaterialen handelaren hebben ook geen passende lakstift


Wij hadden eerst ook een Alfa 147 en ik weet zeker dat daar een lakstift bij zat die origineel van Alfa was.
 
marike zei:
Wij hadden eerst ook een Alfa 147 en ik weet zeker dat daar een lakstift bij zat die origineel van Alfa was.

Ik heb ze ook gezien maar als 2 Alfa dealers en een schade hersteller verbonden aan Sam van Lingen ( nu Vireo auto) nee verkopen wat moet je dan?

Vandaar dat ik me maar meldt bij de verldindustrie
 
Hier heb ik wel oor naar:cool:

1) Centoquarantasette
2) Tinus
3) Martin
4) Eelco Ovb. dag en datum.
5) Xcorpion
6) RST-Smurf
7)
 
Centoquarantasette zei:
Ik heb ze ook gezien maar als 2 Alfa dealers en een schade hersteller verbonden aan Sam van Lingen ( nu Vireo auto) nee verkopen wat moet je dan?

Vandaar dat ik me maar meldt bij de verldindustrie

ik moet ook even aanvullen, ik heb tijdje geleden ook gewoon een stiftje opgehaald bij wim prins en deze was perfect qua kleur. gratis meegekregen uit de garage ook nog omdat ze niet op voorraad waren en ik wel 60km gereden had ( kwam om een kentekenplaatje in eerste instantie) :ja

en dat waren gewoon ricambi onderdelen, dus gewoon origineel alfa..

ik zit echter ook vol met steenslagplekjes, de hele motorkap is een slagveld, zachte alfa lak kan ook niks hebben joh. een goeie workshop zou ik ook zeker voor open staan!
 
Wil het ook graag eens zien en doen...

1) Centoquarantasette
2) Tinus
3) Martin
4) Eelco Ovb. dag en datum.
5) Xcorpion
6) RST-Smurf
7) Dachshound ovb dag en datum
8)
 
*** even dit topic een kick omhoog geven ***

Bij gebrek aan een datum en locatie lijkt het initiatief een beetje dood te bloeden.

Maar gelukkig kan de auto weer voor de deur staan en bovendien is het morgen droog. :party: Dus een goed moment om eens verder te gaan met het wegwerken van wat steenslag met Langka set. Mochten er nog mensen interesse hebben om te zien hoe het werkt en zin hebben om langs te komen, stuur even een pm-tje voor tijd en adres.
 
Het topic heeft nog steeds de aandacht. Ook aan deze kant. Het vinden van een locatie verloopt op het moment nog niet erg soepel. bovendien zit ik binnenkort in een periode van beurzen en open deur dagen gevolgd door vakantie.

word ongetwijfeld verlvolgd. In de (nabije) toekomst kunnen we dus hopelijk een beroep doen op de know how van jou en Tinus..