• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stel je eens voor...

NWitkamp

Detailing rookie
7 nov 2011
12
0
Hallo lezer,

Bij deze zal ik mij dan ook maar eens voorstellen. Ik Ben Nils, 21 jaar jong en woon in een plaatsje onder Utrecht genaamd Vianen.
Ik ben inmiddels al enige tijd besmet met het virus, hierbij heeft het forum ook flink meegeholpen moet ik zeggen. Waar het begonnen is weet ik zo eigenlijk niet meer. Ik geloof dat het toen was met het opknappen van de koplampen van m'n auto.

De eerste auto die ik kocht was een blauw/groene Corsa C 1.4 Sport. Deze werd altijd netjes onderhouden en zo vaak mogelijk door mij gepoetst. Hier begon het detail virus dus. Ik begon met wat producten van o.a. Meguiars zoals de step 1 tot en met 3. Het koste dan wat tijd, maar hij knapte er wel goed van op. Dit werkte lekker verslavend.

Hier onder wat foto's die ik nog gevonden had:

scaled.php?server=51&filename=autooom.jpg


scaled.php?server=853&filename=autoow.jpg



Deze auto heb ik daarna verkocht en toen heb ik een Corsa A gekocht met een 2 liter Calibra motor er in. Dit was echter niet voor lange duur, aangezien ik het poetsen ging missen. Poetsen was namelijk niet echt meer nodig, want de blanke laklaag was er op verschillende plekken al vanaf en hij had wat roest plekjes waar ik me aan ergerde. Ook moest er het een en ander gesleuteld worden aan de auto waar ik niet heel veel verstand van had. Auto is dus maar weer verkocht.

En dan nu de auto waar ik alweer een tijdje in rond rijd, dit is weer een Corsa C. Dit keer een 1.8 GSI. Nu kan ik dan eindelijk weer verder met de poets hobby. Heb toen ook gelijk maar het afgelopen jaar ingehaald en van alles aangeschaft. Verder lees ik hier nu veel op het forum en hoop ik steeds meer bij te leren.

Hieronder een foto van de auto welke nu in bezit is:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Inmiddels naast mijn eigen auto heb ik ook andermans auto's gedaan. Afgelopen week een Astra F gedaan die rood hoorde te zijn, maar roze was. Na een dagje werk was hij weer mooi rood. Mocht er interesse voor zijn heb ik nog wel wat foto's

Hieronder een foto van het grootste deel van de collectie even snel een foto van gemaakt. Ligt ook nog een en ander in de schuur.

scaled.php?server=845&filename=img00611201202162324.jpg


Dit was het dan. Bedankt voor het lezen!
 
Bedankt voor alle berichten tot zover. Heb zojuist even snel een foto van een groot deel van de collectie gemaakt en toegevoegd. Zal ook nog even een lijstje met product namen maken.