• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Steven & Audi TT Mk2

Eerste bewijsstuk.... (kan natuurlijk dat ik het niet goed zie hoor... dacht het alleen ,^^ )

ybvh.webp

Welkom Stuwie, hoewel ik zelf geen TT zou willen rijden vind ik dit wel een hele dikke. Inmiddels is er al een heel clubje van TT-rijders aan het ontstaan op dit mooie forum.

(overigens zijn Audi's en "bewijsstukken" geen gelukkige combinatie op dit forum Tim66 rofl )

@Steven en Tim: Het is helemaal niet erg als je het niet kan volgen, is een beetje een insidergrapje voor oude rotten. Voel je absoluut niet buitengesloten als je niet weet waar het over gaat; jullie moeten niet belast worden met het forumverleden maar lekker detailen en hier veel kennis opdoen. Have fun!

Black passat @ gezien je uit Etten Leur komt heb je misschien mij motor wel eens voorbij zien komen?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator: