• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stoeprand schade

ChristianBurger

Detailing trainee
8 nov 2018
18
45
24
Nieuwerkerk aan den IJssel
Beste Carcleaners,

Helaas hebben alle vier mijn velgen stoeprand schade. Offerte opgevraagd en kosten gaan over 500 euro. Daarbij komt ook nog eens dat de zilveren rand in mijn velgen gaan verdwijnen en ze volledig zwart worden.

Heeft iemand een diy, of een handige kit waarmee ik grote schade kan repareren.

WhatsApp Image 2018-08-24 at 15.09.49.jpeg


Op de foto lijkt het mee te vallen, maar zeker omdat de velgen zwart zijn, vallen de zwarte plekken in de zilveren rand extra op. Alvast bedankt!

Christian

Ps. Ik heb nieuwe wielbouten besteld :)
 
Rapid verkoopt hiervoor reparatiekitjes!
Wanneer je exact de juiste kleur wilt moet je een spuitbusje op kleur laten maken.
 

Bijlagen

  • 2648097.jpg
    2648097.jpg
    19 KB · Weergaven: 552
Rapid verkoopt hiervoor reparatiekitjes!
Wanneer je exact de juiste kleur wilt moet je een spuitbusje op kleur laten maken.

Bedankt, ik ga eens informeren.

Christian,
Vraag eens een offerte bij Blits Smart Repair gevestigd in de Europalaan in Overpelt.
Ik heb zeer goede ervaringen met hen.
Groeten

Vanhout, bedankt voor je antwoord! Ik ga ze zometeen even bellen!
 
  • Leuk
Reactions: blingbling
Ben wel benieuwd waar je de offerte hebt opgevraagd?

Het gaat alleen over de schade aan de rand, dan hoeft er geen verf aan te pas te komen. Rand oplassen, afdraaien en klaar. Al eens bij de velgendokter in Uden wezen informeren?
 
  • Leuk
Reactions: ChristianBurger
Heb zelf 2 setjes gedaan, is te doen maar gaat wel veel tijd in zitten. T ligt er aan of je het leuk vind zelf te hobbyen, of het liever uit wilt besteden.



Greetz Emiel
 
@ChristianBurger even off topic, heb je die banden, type RE050A, recent laten plaatsen? Mij is verteld dat deze niet meer te vinden zijn, wel de S001. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar die RE050A.

On topic, volgens mij kan ook enkel de rand hersteld worden. Misschien kan je ook je licht even opsteken bij Piet Dam velgenreparatie in Numansdorp, even googlen...

Hoe je het ook oplost, wij houden hier van foto's.
 
Heb zelf 2 setjes gedaan, is te doen maar gaat wel veel tijd in zitten. T ligt er aan of je het leuk vind zelf te hobbyen, of het liever uit wilt besteden.



Greetz Emiel

Oke, bedankt voor je info!

@ChristianBurger even off topic, heb je die banden, type RE050A, recent laten plaatsen? Mij is verteld dat deze niet meer te vinden zijn, wel de S001. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar die RE050A.

On topic, volgens mij kan ook enkel de rand hersteld worden. Misschien kan je ook je licht even opsteken bij Piet Dam velgenreparatie in Numansdorp, even googlen...

Hoe je het ook oplost, wij houden hier van foto's.

@David , de banden zijn zo te zien van week 33 2015

Nu je het zegt...Ik dacht dat ze nog niet zo oud waren. Wordt misschien tijd voor een nieuw setje.

Ik laat sowieso weten hoe de velgen uiteindelijk gemaakt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar goede reparateurs die de 18 inch van mijn MB kunnen opknappen. Iemand suggesties omgeving Randstad?
 
Met Piet Dam Velgenreparatie in Numansdorp heb ik goede ervaringen. Al een aantal keer geweest voor BMW/Mini velgen stoeprandreparatie. Goedkoop is het niet maar altijd goedkoper dan een nieuwe velg :p
 
  • Leuk
Reactions: DennisS205
Puc polish heeft helaas nooit op mijn mail en het contactformulier geantwoord en zo bij Blits smart repair in Pelt terecht gekomen.
Zeer tevreden met de reparatie van stoeprandschade op twee 19” diamondcut velgen van de X1.
Deze doet ook veel velgen voor de Bmw premium selection filialen.
 
AVR (Puurs denk ik) is ook eentje die veel voor BMW doet.
Puc Polish ben je best te bellen heb ik verschillende malen gehoord. Redelijk actief op Instagram momenteel, doet nu ook poederlakken zelf.
 
  • Leuk
Reactions: DennisS205