• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stoffen bekleding kleur ophalen

Brianvnijn

Detailing trainee
7 jan 2014
15
22
34
hallo iedereen !

Ik heb van een klant de vraag gekregen of ik de kleur van zijn stof op kan halen, ik heb zijn stoel al eens gereinigd met een extractor en daar kwam veel vuil uit en de stof was toen ook weer als nieuw na het drogen , maar nu word de stof toch snel weer wat vaal, hoe zou dit voorkomen kunnen worden ? Ik zat zelf te denken aan een stof coating of een soort impregneer voor stoffen zoals je wel eens ziet voor buiten kussens. Maar omdat het een auto stoel is durf ik het niet goed te gebruiken. Iemand enige ervaring met dit probleem ? Of al eens opgelost ?​

delicaat zaakje denk ik,.. je zegt "als eens gereinigd" hoe lang geleden is dat ? niet dat de zetel gewoon terug vuil opgenomen heeft ondertussen, mits toen de kleur wel juist was.. ? is het enkel op de zitting en rug ? of heel de stoel (zijkanten e.d.) ?

Het is een half lere stoel dus alleen middenvlakken en ik heb de situatie nog niet gezien . Ik schat dat het gewoon weer vuil is, dus licht afnemen en met iets beschermen