• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Strepen en vlekken Meguiar's NXT Wax

jojo323

Detailing addict
8 sep 2013
98
60
Apeldoorn
Ik krijg deze vloeibare wax niet fatsoenlijk op de lak, ik heb geen idee wat er verkeerd gaat.
Ook na fatsoenlijk kleien etc streept en vlekt deze wax, het enige wat lijkt te helpen is afnemen met een vochtige doek of detailer spray.
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik niet teveel produkt gebruik. Iemand enig idee wat de oorzaak is of tips om dit te voorkomen?

Ik heb op dit moment geen foto van de hoeveelheid, maar ik heb voor de kofferbak ongeveer 3 druppels zo groot als een doperwt gebruikt. De hoeveelheid wax die is aangebracht is nauwelijks zichtbaar op de lak.

Laat idd eens een half uur zitten minimaal. Als de auto donker van kleur kan die er wel een nacht in staan, wel even in de gaten houden of je rubbers of dergelijke geraakt hebt.

Tweede laagje heb ik een uur laten curen, nog steeds niet zonder vlekken/strepen.
Het is idd een donkere kleur (orientblauw). Is een hele nacht curen wel verstandig als je de auto buiten hebt staan? Kan in 1 nacht aardig wat rotzooi op je lak komen lijkt me.

Swipe test had ik gedaan.