• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Strepen na een regenbui

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
Nog maar enkele minuten geregistreerd en nu al mijn eerst post.

Al enige tijd behandel ik de kunstof delen van het exterieur van mijn auto met Swissvax Pneu. Eerlijk gezegt ben ik hier niet zo tevreden over. Het probleem is dat het product al na één regenbui of zelfs al bij een vochtige nacht van het kunstof spoelt om strepen over de lak te veroorzaken. Het product spoelt gewoon van het kunstof over de lak en dat is niet zo´n fraai gezicht. Is er een product wat niet weggespoelt wordt?

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Dat is een snel antwoord, ik zet het op mijn lijstje. Ga er samen met wat andere producten 1 bestelling van maken.

DANK!
 
:)^

Probleem van de meeste van dat soort producten is, dat het zogenaamde dressings zijn, ze liggen als het ware op het oppervlak, maar trekken er niet in. Dat wil je natuurlijk wel. Trim Restorer trekt in het kunststof.
 
OK, betekent dat ook dat het product langer zijn werk zal doen en dus het behandelde oppervlak langer mooi zal blijven?
 
Dat kan, of de Safe of Super Degreaser van Meguiar´s. Iedere goede ontvetter werkt in dit geval.
 
nicknameless zei:
Naast de PB Trim Restorer dan kun je ook voor Black Wow gaan.

Die BlackWow is absurd duur vergeleken met Poorboy´s TrimRestorer. 8-o

[MODEDIT]afkortingen aangepast, probeer volledig het product op te schrijven, dit is duidelijker voor nieuwe leden ;) [/MODEDIT]
 
nicknameless zei:
Je hebt ook maar absurd weinig nodig van BW 8-o

:-b

Als de meerprijs wegvalt tegen een zuiniger gebruik, een langere werking en een mooier resultaat, dan zou Black WOW een betere keuze kunnen zijn. Is Black WOW beter dan de PB?
 
ik heb beiden: antwoord is "mwah" in het voordeel van Black Wow, en dat is omdat Trimrestorer gewoon een goed product is met goede langblijvende resultaten EN trimrestorer kan ook op rubbers/andere plastic delen/etc en BW niet zo goed als TR.

BW maakt de trims wel iets mooier en langblijvender zwart zonder vlekken. De prijs is geen probleem want je gebruikt er maar weinig van.
 
Nogmaals:

Probeer volledig het product op te schrijven, dit is duidelijker voor nieuwe leden ;)