• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stuifmeel op auto

Of je auto in een bubble / inflatable garage parkeren...
55789c94cd334a78d77dfe6390c555c5.jpg
 
Dank voor de reacties.
Ik ga enkele tips toepassen en zien wat het beste resultaat geeft.
Toch even een bedenking over enkele reacties.
Iets dat ook steeds terugkeert is dat er op elk forum wel iemand is die een mens lui vind als hij een onderwerp terug ophaalt. Ik heb wel degelijk de vorige topics gelezen. Maar ik dacht dat de producten steeds verbeterd worden en dat er ook nieuwe ervaringen, werkwijzen bijkomen. Eens een vraag gesteld ... niet meer herhalen want alles blijft zoals het was.
 
Ik snap je punt en natuurlijk veranderen werkwijzen en producten regelmatig, maar het lijkt mij handiger om in één van de al bestaande topics hierover te vragen of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn geweest. Op die manier staat alle informatie onder één topic en hebben we niet meerdere topcis waar grofweg hetzelfde in staat.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Dank voor de reacties.
Ik ga enkele tips toepassen en zien wat het beste resultaat geeft.
Toch even een bedenking over enkele reacties.
Iets dat ook steeds terugkeert is dat er op elk forum wel iemand is die een mens lui vind als hij een onderwerp terug ophaalt. Ik heb wel degelijk de vorige topics gelezen. Maar ik dacht dat de producten steeds verbeterd worden en dat er ook nieuwe ervaringen, werkwijzen bijkomen. Eens een vraag gesteld ... niet meer herhalen want alles blijft zoals het was.


Er zaten voornamelijk oprechte goede tips bij ;)
 
Ik spuit hem tussendoor gewoon af in de wasbox met kalkvrij water. Gaat perfect en voor een euro is al dat stuifmeel er dan weer af. Voordeel hiervan is dat je, wanneer er bijvoorbeeld zand tussen het stuifmeel zit, een stuk minder krassen maakt in je lak.