• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stuk plastic van middencocnsole verwijderen ?

devyd

Detailing rookie
27 dec 2011
6
0
hey jongens mijn zus heeft net zoals ik een peugeot 308 sw gekocht ,
nu is er op het stuk voor de boordcomputer een ronde schijf gekleefd , denk van een gps of iets dergelijks ,
het zit echt super goed vast ,
had gedacht aan een stuk visdraad om eronder door te trekken en dan te zien of we het eventueel een beetje kunnen verwarmen en zo te verwijderen met een lijmverwijderaar ,
wat denken jullie ?
heb er nu nog geen foto van kunnen trekken , zal deze in de loop van de week maken

grtz devyd
 
Als je er idd een vis- of flosdraad doorheen kan trekken omdat de lijm zo dik is , zou ik het zeker proberen (op eigen risico :-b )

Daarna eens zien of je het er zo al af zou kunnen krijgen en anders eerst toch maar een fotootje plaatsen .
 
Is waarschijnlijk een montageplaat voor een tomtom,die zit met dubbelzijdigtape geplakt. Maar is wel een dunne laag.
 
Ook een dunne lijmlaag gaat van een draadje los
Het gaat om het type spanning dat een draad oplevert

Neem een visdraad en zeker geen geweven of getwijnde
Een visdraad is glad en rond en duwt alleen, de andere gaan snijden
Bij snijden is de kans groot dat de onderlaag eraan gaat
 

Vergelijkbare onderwerpen