Zou het ni makkelijker zijn als je in de winkel zelf koopt die dag gewoon meteen de korting op alle producten geven. Moet je ni elke keer op een bepaald uur aan schuiven
Ok Super! Dan wordt het die dag online bestellen en de week erop verschillende pakketjes ontvangenSommige actie's staan nu wel in de web shop. Maar zijn niet bestelbaar. Op de SDD worden die pas actief gezet.
En elke bestelling word apart ingepakt en verstuurd. Is echt voor het magazijn niet te doen om orders te gaan samenvoegen.
Da's geen enkel probleem. Zoveel geduld heb ik welOphalen kan inderdaad ook! Wacht dan wel even totdat je de ophaalbevestiging van alle bestellingen binnen hebt zodat je zeker weet dat alles voor je klaar staat. In verband met de mega drukte kan het zeker wel 2 tot 3 werkdagen duren totdat alle SDD bestellingen verzonden of ophaal klaar zijn!
Oh en nog iets wat ik me afvraag, ik zou graag eens waxen van nieuwe merken proberen maar bijvoorbeeld van een merk als Waxaddict zie ik geen panelpotjes in de webshop staan.
Zijn er op de SDD bij de stands van de merken ook bijvoorbeeld samples te koop om zoiets eens goedkoper te kunnen proberen? Vind €100 voor een pot wax waarvan ik niet of ie bevalt nogal veel... (maar dit kan ik ook doortrekken naar shampoos, clay etc etc)
Monello is zeker geen huismerk, de vergissing wordt vaak gemaakt. Een huismerk betekent dat het niet bij collega detailshops verkrijgbaar zou zijn. Het AH huismerk vind je immers ook niet bij de Jumbo natuurlijk.Omdat die niet los verkocht worden. Als de pot wax van €100,- niet bevalt kan je hem weer verkopen toch. Van Waxxaddict heb ik trouwend nog geen tegenvaller gevonden kwa wax.
Monello is het huismerk van CC dus ik denk dat je voor vragen bij hun terug kunt.