• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
ik heb me daar eigenlijk voor ingeschreven maar als ik met de MX5 kom heb ik ook gewoon een slecht interieur wan die stoelen zijn zo versleten en vuil. dus moet iemand een plekje willen schrijf ik me wel uit.

net maar een men excel file ant updaten geweest met alles wat ik wil zit op 300€ icl de kortingen
 
Om de wachtrij te beperken en iedereen zo snel mogelijk te helpen hebben wij een aantal tips voor het bestellen op de Summer Detail Day!

Wil je op de Summer Detail Day wat aanschaffen? Dan is het handig om een aantal dingen te doen:

1. Als je nog geen account hebt: maak een account aan op onze website https://carclean.com/nl/my/account/login

2. Zet de producten die je op deze dag graag wilt kopen allemaal op je verlanglijstje. Voeg deze niet toe aan je winkelmandje aangezien wij deze niet terug kunnen vinden!
Het verlanglijstje vind je onder het kopje account: https://www.carclean.com/nl/my/wishlist

3. Indien je de mogelijkheid hebt kun je op de dag zelf via je telefoon de producten die je hebt gekocht verwijderen uit je verlanglijstje. Hierdoor kunnen we met een volgende bestelling de producten die je nog nodig hebt sneller selecteren!

Dit bespaart ons en jullie een hoop tijd!

583810ed180000cd1130febf.jpeg
 
Alles staat inmiddels klaar in de verlanglijst, ongeveer 500 euro staat er in de verlanglijst en zal ongeveer op €400 uitkomen met de kortingen:innocent::innocent::innocent: ben ik direct klaar met mijn aanschaf voorlopig en kan ik eindelijk mijn eerste auto een fulldetail geven :p:D:heart_eyes:

@Laurette de huidige DAP900 V3 kits zijn met recessed pads, er werd aangegeven dat deze binnenkort ongeveer 10 augustus weer beschikbaar zijn, kan ik er dan vanuit gaan dat er weer een witte rafinni 5"5 pad meegeleverd wordt op de Detail day?
 
De Raffini pads worden door een andere leverancier geleverd dus als deze ook op tijd binnen zijn dan krijg je inderdaad de witte 5.5" pads er weer bij!
 
@Laurette
Ik ben bezig :cool:. Kom een paar dingen tegen:

Nanolex
Insect Remover - 750ml
Van € 17,49 voor € 12,25 (30%)
Vind ik alleen in 500ml

Wash Mitt + Senza Acqua + Lavare 250ml
Van € 40,97 voor € 26,49 (35%)

Deze vind ik niet als set? Of maken jullie deze combi zelf die dag? Vind namelijk wel een set met de ''Sponge''
 
Klopt klopt en... klopt! De Insect Remover 500ml gaat eruit en hier komt de 750ml variant voor terug. De Monello set hebben wij inderdaad speciaal samengesteld voor de Summer Detail Day! :)
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
De 750ml Insect remover zal alleen op de SDD beschikbaar tenzij voor die tijd alle 500ml flessen zijn uitverkocht op bijna zijn uitverkocht.
Nanolex producten zullen vrijwel allemaal in 750ml flessen komen.

De Monello combi is alleen die dag in de showroom te bestellen, vandaar dat deze niet op de site is.
 
Ik probeer er bij te zijn. Nou zeg ik wel altijd "tijd is een keuze". Maar moet ff kijken of ik "de rest hier in huis" daarmee niet te kort ga doen :scream:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Om de wachtrij te beperken en iedereen zo snel mogelijk te helpen hebben wij een aantal tips voor het bestellen op de Summer Detail Day!

Wil je op de Summer Detail Day wat aanschaffen? Dan is het handig om een aantal dingen te doen:

1. Als je nog geen account hebt: maak een account aan op onze website https://carclean.com/nl/my/account/login

2. Zet de producten die je op deze dag graag wilt kopen allemaal op je verlanglijstje. Voeg deze niet toe aan je winkelmandje aangezien wij deze niet terug kunnen vinden!
Het verlanglijstje vind je onder het kopje account: https://www.carclean.com/nl/my/wishlist

3. Indien je de mogelijkheid hebt kun je op de dag zelf via je telefoon de producten die je hebt gekocht verwijderen uit je verlanglijstje. Hierdoor kunnen we met een volgende bestelling de producten die je nog nodig hebt sneller selecteren!

Dit bespaart ons en jullie een hoop tijd!

Bekijk bijlage 98214

Deze regel snap ik dus niet

3. Indien je de mogelijkheid hebt kun je op de dag zelf via je telefoon de producten die je hebt gekocht verwijderen uit je verlanglijstje. Hierdoor kunnen we met een volgende bestelling de producten die je nog nodig hebt sneller selecteren!

Als ik artikelen op mijn verlanglijstje heb staan en geef tijdens SSD mijn accountnummer dan is het goed?
 
Jip, dan loggen ze in, zien jouw account en wenslijst en kunnen deze dan zonder te babbelen in de winkelmand zetten en dan kan jij afrekenen
 
Stel:
Je hebt een verlanglijst met veel artikelen erop (het komt weleens voor op de SDD ;))
Je bestelt wat op een bepaald kortingsmoment
Je haalt vervolgens de bestelde artikelen van je verlanglijst
Je bestelt op een ander moment van de dag weer wat: je verlanglijstje is wat korter, dus overzichtelijker en zo kan de kassamedewerker van dienst wellicht sneller je bestelling bij elkaar zoeken

Hoeft dus niet, kan wel helpen. Zeker bij lange verlanglijsten en lange rijen voor de kassa. :blush:
 
Stel:
Je hebt een verlanglijst met veel artikelen erop (het komt weleens voor op de SDD ;))
Je bestelt wat op een bepaald kortingsmoment
Je haalt vervolgens de bestelde artikelen van je verlanglijst
Je bestelt op een ander moment van de dag weer wat: je verlanglijstje is wat korter, dus overzichtelijker en zo kan de kassamedewerker van dienst wellicht sneller je bestelling bij elkaar zoeken

Hoeft dus niet, kan wel helpen. Zeker bij lange verlanglijsten en lange rijen voor de kassa. :blush:

Jip, dan loggen ze in, zien jouw account en wenslijst en kunnen deze dan zonder te babbelen in de winkelmand zetten en dan kan jij afrekenen

Snap het. Thanks.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
Zou het ni makkelijker zijn als je in de winkel zelf koopt die dag gewoon meteen de korting op alle producten geven. Moet je ni elke keer op een bepaald uur aan schuiven
 
  • Leuk
Reactions: RoyR