De GoodieBag van de Enquette is gearriveerd!
Best een zware doos! Ik ben benieuwd.
Bekijk bijlage 99399
Nice!
ValetPro - Coconut Crush Air Freshner (Lekkaah!)
Surf City Garage - Speed Demon Wax Detailer. (Mooi spul!)
? ... ? - Foam Applicator (2 Rosso's aan elkaar, zeg maar. Lijkt me fijn!)
ValetPro - Sample Kit
(En een halve liter Ferrous Dueller + Sprayer die meteen is opgestuurd na een lekkende bestelling. Thanx @Laurette ! )
Bekijk bijlage 99400
De ValetPro - kit -->
Bekijk bijlage 99401
Bekijk bijlage 99402
Bekijk bijlage 99403
Dit was mij ook ontschoten! Maar ik denk dat je bij die balie een button kon halen voor je naam en deze later weer in kon leveren. Effe grabbelen en Yay!Wat hield die button actie precies in eigenlijk? Heb dat niet helemaal gevolgd
Je moest een Selfie maken met de button en deze op sociale media delenDit was mij ook ontschoten! Maar ik denk dat je bij die balie een button kon halen voor je naam en deze later weer in kon leveren. Effe grabbelen en Yay!
Ben van plan einde van de week als bij een gaatje heb me motorkap ermee te doen keep yall posted...
Ooooh! Ik ga nu per direct Carclean bellen. WAAR IS MIJN POORBOYS MOBIEL?!
Heeft de SDD gekte nog invloed op reguliere orders? Ik moet eigenlijk nog een bestelling doen met wat spul wat ik zaterdag nodig heb, maar kan me voorstellen dat jullie 24/7 doosjes staan te vouwen met SDD orders die er nog uit moeten...
Ik heb er een Poorboy's autootje bij gedaan voor de kleine meid van @Brownshaun ! Aangezien zij heeft meegedaan moesten we er natuurlijk ook een kleinigheidje voor haar bij doen!