• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Ik zal de mx5 morgen maar eens een grondige was beurt geven en kijken welke plekjes hij nog extra liefde kan gebruiken voor volgende week ik ga voor niet laatste
 
  • Leuk
Reactions: BenzJannik
Ik durf letterlijk niet om met mijn 20 jaar oude Beamert mee te doen. Ik weet wat sommige gasten hier uithalen met hun auto en ik kan dan bijv. kneitergoed polijsten op mijn auto, maar die heeft in zijn leven het nodige leed gezien en zal nooit zo strak worden als de rest. :p
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en BenzJannik
Die bescheidenheid siert je:p

Ik zal mijzelf een schouderklopje geven en zeggen dat ik best veel complimenten krijg over de staat van mijn oude TokkieMobile. :p Maar dit komt waarschijnlijk meer omdat mensen stiekem toch wel deze typerende BMW's mooi vinden, maar er vaak nóg typerender volk in rijdt die de auto aftrappen. :D

Interieur niet versleten, exterieur heeft de nodige rare defecten en krassen, maar niemand schat 'm 20 jaar. :D
 
Ik zal mijzelf een schouderklopje geven en zeggen dat ik best veel complimenten krijg over de staat van mijn oude TokkieMobile. :p Maar dit komt waarschijnlijk meer omdat mensen stiekem toch wel deze typerende BMW's mooi vinden, maar er vaak nóg typerender volk in rijdt die de auto aftrappen. :D

Interieur niet versleten, exterieur heeft de nodige rare defecten en krassen, maar niemand schat 'm 20 jaar. :D
De jouwe zal idd wel de best onderhouden zijn ;) Ook een hele prestatie!
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Als ik met de Atos zal komen. En mee deed aan de master of detailing. Dan win ik waarschijnlijk ook niet ;)
Autotje is van 2001. En heeft gewoon op sommige plekken gewoon te diepe krassen.
Winnen doe je dan wel met een auto van een paar weken / maanden oud, strak gepolijst, 100% krasvrij etc ;)
 
Als ik met de Atos zal komen. En mee deed aan de master of detailing. Dan win ik waarschijnlijk ook niet ;)
Autotje is van 2001. En heeft gewoon op sommige plekken gewoon te diepe krassen.
Winnen doe je dan wel met een auto van een paar weken / maanden oud, strak gepolijst, 100% krasvrij etc ;)

Als ik heeel eerlijk ben, zou ik liever een afgetrapte ouwe bak willen zien die opgeknapt is tot in de puntjes. Helaas gaat het dan niet meer om de detail-kunsten, maar ook om een bak geld omdat dingen nou eenmaal geld gaan kosten om goed te houden. :D

Als ik nieuwe auto's wil zien glimmen, loop ik wel ergens de showroom van een dealer binnen. :p
 
Ik heb ook meer met een auto die 3 ton heeft gelopen dan een auto die er net 2000 km op heeft zitten en er ook netjes uit ziet. Leeftijd zegt me iets minder. Kilometerstand geeft toch aan hoeveel die geleden heeft uiteindelijk.

Ik wens de deelnemers veel succes toe
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en RG.
Als ik heeel eerlijk ben, zou ik liever een afgetrapte ouwe bak willen zien die opgeknapt is tot in de puntjes. Helaas gaat het dan niet meer om de detail-kunsten, maar ook om een bak geld omdat dingen nou eenmaal geld gaan kosten om goed te houden. :D

Als ik nieuwe auto's wil zien glimmen, loop ik wel ergens de showroom van een dealer binnen. :p
Mee eens. Maar weet niet hoe t CC team daar precies naar kijkt.
Vorige keer won Bikkel ook met een vrij nieuwe bus...
 
Als ik heeel eerlijk ben, zou ik liever een afgetrapte ouwe bak willen zien die opgeknapt is tot in de puntjes. Helaas gaat het dan niet meer om de detail-kunsten, maar ook om een bak geld omdat dingen nou eenmaal geld gaan kosten om goed te houden. :D

Als ik nieuwe auto's wil zien glimmen, loop ik wel ergens de showroom van een dealer binnen. :p

Ken je dan een dealer waar de auto's er écht netjes bij staan in de showroom?:innocent:
Overigens de winnende bus van Bikkel was misschien vrij jong (ik dacht 3 jaar toen ie won?), maar was wel een dagelijks gebruikte werkbus.
 
Waar er extra op wordt gelet, zijn de kiertjes, spleetjes, randjes enz., dingen die vaak over het hoofd worden gezien.
Niet alleen het velgbed moet schoon zijn, ook de achterkant van de spaken en ja, Dat wordt gecontroleerd....het zijn de details waar op gelet wordt.

Al staat je auto er zo strak als een biljartlaken bij, als die kleine rot plekjes smutzig zijn...dan kost het je punten.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en ArnoldG
Waar er extra op wordt gelet, zijn de kiertjes, spleetjes, randjes enz., dingen die vaak over het hoofd worden gezien.
Niet alleen het velgbed moet schoon zijn, ook de achterkant van de spaken en ja, Dat wordt gecontroleerd....het zijn de details waar op gelet wordt.

Al staat je auto er zo strak als een biljartlaken bij, als die kleine rot plekjes smutzig zijn...dan kost het je punten.

Niet alles verklappen! als detailer bent weet je waar je op moet letten als je met een wedstrijd meedoet. anders ben je een poetsert.
 
Juist de wat oudere auto's vinden we interessant! We kijken ook naar de leeftijd van de auto en het aantal kilometers op de teller, een auto van een weekje oud heeft bij ons geen meerwaarde hoor. ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en ArnoldG
Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe actie??

RUPES Cashback actie! We hebben weer een leuke actie voor jullie. Let op: alleen geldig op de Summer Detail Day en niet online!
Lever zaterdag 19 augustus 2017 je oude professionele polijstmachine in en ontvang €150,- korting op een RUPES BigFoot LHR15 Mark II of LHR21 Mark II.
Een aantal actievoorwaarden:
- €150,- korting geldt op de LHR15 Mark II of LHR21 Mark II losse machine en deluxe kit.
- De professionele polijstmachine lever je in bij de stand van RUPES. Hier ontvang je tevens een kortingsbon die te gebruiken is in onze showroom.
- De kortingsbon kun je alleen op zaterdag 19 augustus tussen 11.00 - 18.00 uur inleveren.
- De 10% korting die de hele dag geldig is kun je NIET gebruiken in combinatie met deze actie.
- Schuurmachines van de bouwmarkt zijn geen professionele polijstmachines. ;)
- Je kunt 1 bon per polijstmachine gebruiken!
- Je mag meerdere machines per persoon inleveren, maar wel één bon per aankoop gebruiken. Als je twee machines inlevert 'moet' je dus twee nieuwe machines kopen.

Rupes.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: nicknameless