Oeh!! Altijd handig voor de velgen.
Of de uitlaat eindstukjes
Oeh!! Altijd handig voor de velgen.
Ik ga ook gaan voor niet laatste, zou al een heel prestatie zijn voor mijIk zal de mx5 morgen maar eens een grondige was beurt geven en kijken welke plekjes hij nog extra liefde kan gebruiken voor volgende week ik ga voor niet laatste
Anders moest ik nog parkeerplaats gaan zoeken De C cabrio is nog geen maand dus word een new car detail op gedaan@BenzJannik
Ja de mx5 is 18jaar oud en dat zie je zeker aan het interieur. En ik weet niet waar ze allemaal opletten
Maja we doen het voor de extra leuke staan plaats
Die bescheidenheid siert je
De jouwe zal idd wel de best onderhouden zijn Ook een hele prestatie!Ik zal mijzelf een schouderklopje geven en zeggen dat ik best veel complimenten krijg over de staat van mijn oude TokkieMobile. Maar dit komt waarschijnlijk meer omdat mensen stiekem toch wel deze typerende BMW's mooi vinden, maar er vaak nóg typerender volk in rijdt die de auto aftrappen.
Interieur niet versleten, exterieur heeft de nodige rare defecten en krassen, maar niemand schat 'm 20 jaar.
Als ik met de Atos zal komen. En mee deed aan de master of detailing. Dan win ik waarschijnlijk ook niet
Autotje is van 2001. En heeft gewoon op sommige plekken gewoon te diepe krassen.
Winnen doe je dan wel met een auto van een paar weken / maanden oud, strak gepolijst, 100% krasvrij etc
Mee eens. Maar weet niet hoe t CC team daar precies naar kijkt.Als ik heeel eerlijk ben, zou ik liever een afgetrapte ouwe bak willen zien die opgeknapt is tot in de puntjes. Helaas gaat het dan niet meer om de detail-kunsten, maar ook om een bak geld omdat dingen nou eenmaal geld gaan kosten om goed te houden.
Als ik nieuwe auto's wil zien glimmen, loop ik wel ergens de showroom van een dealer binnen.
Als ik heeel eerlijk ben, zou ik liever een afgetrapte ouwe bak willen zien die opgeknapt is tot in de puntjes. Helaas gaat het dan niet meer om de detail-kunsten, maar ook om een bak geld omdat dingen nou eenmaal geld gaan kosten om goed te houden.
Als ik nieuwe auto's wil zien glimmen, loop ik wel ergens de showroom van een dealer binnen.
Vorige keer won Bikkel ook met een vrij nieuwe bus...
Waar er extra op wordt gelet, zijn de kiertjes, spleetjes, randjes enz., dingen die vaak over het hoofd worden gezien.
Niet alleen het velgbed moet schoon zijn, ook de achterkant van de spaken en ja, Dat wordt gecontroleerd....het zijn de details waar op gelet wordt.
Al staat je auto er zo strak als een biljartlaken bij, als die kleine rot plekjes smutzig zijn...dan kost het je punten.
maar niemand schat 'm 20 jaar.