• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
@Bikkel ,goeie vraag!
Als ik mijn mk1 zou kunnen verruilen voor een mk2 en het bijlegbedrag blijft binnen de perken heb ik daar ook wel Intresse in.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via Marktplaats 3x een ouwe DAP gekocht. Was in totaal nog geen 4 tientjes kwijt. Da's toch effe €450,- korting! :)

Maja... Ik mag nog geen doekie meer kopen van de vrouw.
 
Ik heb via Marktplaats 3x een ouwe DAP gekocht. Was in totaal nog geen 4 tientjes kwijt. Da's toch effe €450,- korting! :)

Maja... Ik mag nog geen doekie meer kopen van de vrouw.

Dan kan je er 1 gebruiken voor de korting en hou je nog 2 DAP(pen) over... Altijd handig!
 
Dit jaar hebben we twee nieuwe demo's!

Demonstratie Gyeon Quartz Coatings: Een presentatie en demonstratie van één uur over de producten van Gyeon en het aanbrengen van een coating!

Minicursus smartphone-fotografie autodetailing: Altijd al het perfecte plaatje willen schieten van jouw detailbehandeling, maar geen idee hoe? Stephen geeft dit jaar een fotografiedemonstratie met een telefoon! Super handig aangezien iedereen een smartphone heeft!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en tembaco
11.00u* - Start Summer Detail Day 2017 - Koffie en thee staan klaar
11.30u - 12.30u Beginnersdemonstratie: kleien - cleanen - voeden - beschermen
13.00u - 14.00u Demonstratie Polishing Power Dual Action polijstmachines
12.00u - 16.00u Table Magic - Goochelaar Ferry "Cum Fraude" Gerats
14.15u - 16.00u Polish Battle
14.30u - 15.30u Minicursus smartphone-fotografie autodetailing
16.00u - 17.00u Demonstratie Gyeon Quartz coatings
16.00u - 16.45u Mr. Skittles III Can Fly contest
17.15u - 18.00u Master of Detailing contest
18.00u - Einde Summer Detail Day 2017

We hebben dit jaar twee tenten met twee podia! Op deze podia zullen de meeste demo's en wedstrijden gehouden worden! De demo's op een auto worden ook in een tent gegeven, maar deze plek staat nog niet vast! :)
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG
Ik heb nog een vraag, kan het in dit topic zo snel niet vinden.

@Laurette als ik artikelen van verschillende tijd vakken die niet combineren met elkaar samen in de verlanglijst zet pakken jullie dan tijdens het eerste tijd vak alleen de artikelen met korting? Dan haal ik daarna de artikelen eruit via de telefoon en kan ik vervolgens bij het andere tijdvak de laatste spullen mee pikken :)
 
Ik ga ook nog een stomme vraag stellen.

Ik ga m'n spullen online bestellen, maar kom 's middags wel naar de SDD, dan ding ik zeker niet mee voor de goodies toch? Dat is echt alleen als je het ter plekke besteld?

Ik vraag het toch, want straks kan het wel gewoon en dan baal ik :D.
 
Ik heb nog een vraag, kan het in dit topic zo snel niet vinden.

@Laurette als ik artikelen van verschillende tijd vakken die niet combineren met elkaar samen in de verlanglijst zet pakken jullie dan tijdens het eerste tijd vak alleen de artikelen met korting? Dan haal ik daarna de artikelen eruit via de telefoon en kan ik vervolgens bij het andere tijdvak de laatste spullen mee pikken :)
Die verlanglijst is slechts een hulpmiddel dat ervoor kan zorgen dat bij elkaar zoeken van spullen wat sneller kan verlopen. Je verlanglijst zodanig opstellen dat je kunt zeggen 'doe alles van de verlanglijst maar' zou erg helpen, maar anders kun je zelf ook gewoon aangeven wat je wel en niet van je lijstje wil hebben.
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Op het parkeerdek bovenop Carclean kan er geparkeerd worden en langs het water (zie rood). Je wordt 'aan de poort' doorverwezen door een medewerker waar je kan parkeren.

Naamloos.jpg