• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Ik hoef niet eens meer wat te zeggen! Hahaha ;) Je verlanglijstje is inderdaad een hulpmiddel voor ons. We kunnen aan de kassa alsnog samen kijken naar wat je nodig hebt en je kunt natuurlijk ook gewoon extra producten bestellen die niet in je verlanglijstje staan!

De goodies gelden inderdaad alleen op de aankopen in de showroom en niet op de aankopen online. De aankopen die je online hebt gedaan kun je ook niet zaterdag ophalen! Mocht je wel gebruik willen maken van de goodies dan raad ik je aan om toch zoveel mogelijk ook in de showroom te kopen! :D
 
Voor nu ziet het er nog goed uit voor Zaterdag.

5740e610ba01d8bc228f7b6070963777.jpg
 
De goodies gelden inderdaad alleen op de aankopen in de showroom en niet op de aankopen online. De aankopen die je online hebt gedaan kun je ook niet zaterdag ophalen! Mocht je wel gebruik willen maken van de goodies dan raad ik je aan om toch zoveel mogelijk ook in de showroom te kopen! :D
Ik haal ze inderdaad de week daarna op, dus dat is geen probleem. Alleen ik kan pas na 16:00 komen en dan loop ik de korting mis op Gyeon, dus helaas geen goodies dan :D.
 
Vanwege de weersvoorspellingen mijn vrije dag van morgen omgeruild met vandaag, zodat ik de auto wat aandacht kon geven (zonder nat te regenen).