• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

• Topicstarter Topicstarter Etterual
  • Startdatum Startdatum

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

• Ja natuurlijk!

Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

Stemmen: 20 18,3%

• Totaal aantal stemmers
    109
Ik wilde morgen eigenlijk met "mom's car" komen. Bij sommigen van jullie wellicht nog wel bekend, de paarse corsa uit 96 die inmiddels officieel geerfd heb van mn moeder. Ware het niet dat de peus 106 van mn broertje bij de garage staat en hij eeeeeven "ons mam" d'r auto moest lenen. Dus kom ik maar gewoon met de signum 3,2V6. Ook geen straf maar kost ietsje meer benzine dan de corsa, vanuit Oss.

Nog maar even gewassen vanavond tussen de buien door.

Bijlagen

• IMG_4057.webp
    IMG_4057.webp
    244,9 KB · Weergaven: 138
  • Leuk
Reacties: Timm
De ''Q-string'' en ''Q-plopper'' zijn nog niet in productie genomen. Volgende SDD waarschijnlijk wel.

Een stand van mij? Dat zou niet lang ''stand'' houden. :D Badummm ptsss :p
Hahaha. Nou ik kom je morgen in ieder geval wel even de hand schudden! Zal wel zoeken naar een groepje mensen die om iemand heen staan :p

• Leuk
Reacties: Quantoxx
Zo, eindelijk m'n lijstje klaar.
Ik was van plan vanavond wat van m'n lijst te schrappen, want zoveel erbij zou ik niet echt nodig hebben.
Alleen m'n lijst is nu alleen maar langer geworden...
Eindelijk mn verlanglijst afgesloten, morgen kom ik op de stands vast ook nog dingen tegen die ook "hoogstnoodzakelijk" zijn
Goede reis allemaal, en tot morgen!

Zo!!!

Mijn SDD is begonnen :party: helaas van uit Brunei, dus we maken er het beste van online.

Om 24:00 is de 10% in gegaan, dus de eerste bestelling is de deur uit :)

Ik wou op Waxstock al bijna de hoofdlamp van scangrip kopen voor 100 pond... dat vind ik hem wel waard, maar nu heb ik hem voor €76.50 :)
Meteen wat pads, tape en een droogdoek er bij :)

Nu geduldig wachten tot 11:00 Nederlands tijd (17:00 bij mij) voor de volgende bestelling :cool:

Happy SDD allemaal! :sun:

Zo. Uit de veren. Ontbijt op.
Zometeen maar eens richting B&R om eens wat spullen klaar te gaan zetten.

Geheel off-topic: mocht iemand nog wat van die servieszegels van de Appie nodig hebben voor het thuisfront, dan kun je die bij ondergetekende komen halen. :sun:
neem je zon mee, hier komt het met bakken uit de lucht # net gewassen gister

Ik ga zo ook maar eens die kant op. En kom lekker met een auto met zwart/grijze velgen. Hastag wateenweer, wateenweer

Om 6 uur wakker geworden van de regen, zo even kijken hoeveel zand er op de bolide zit, en dan eerst naar de Rataplan kringloop in Berkel (verzamel bierglazen) en dan door naar CC-HQ.

Ik wilde morgen eigenlijk met "mom's car" komen. Bij sommigen van jullie wellicht nog wel bekend, de paarse corsa uit 96 die inmiddels officieel geerfd heb van mn moeder. Ware het niet dat de peus 106 van mn broertje bij de garage staat en hij eeeeeven "ons mam" d'r auto moest lenen. Dus kom ik maar gewoon met de signum 3,2V6. Ook geen straf maar kost ietsje meer benzine dan de corsa, vanuit Oss.

Nog maar even gewassen vanavond tussen de buien door.

Hey nog een Osschenaar!! En ik maar in de veronderstelling dat ik helemaal alleen stond in deze verslaving :laughing:

Vertrek zo uit Figline, denk dat ik de SSD net niet ga halen :p

Heel veel plezier op de SSD

• Leuk
Reacties: wilco
dag ,
ik kan niet aanwezig zijn , bestellingen gaan dus online gebeuren.
wat ik wel opmerk tijdens online , is dat de dagaanbiedingen en hun prijzen niet juist zijn
vb autoglym interieur shampoo 500ml: deze kost normaal 9.99 en deze is in dagaanbieiding en zou 6.99 kosten. Als ik deze zou kopen staat deze op dit moment aan 8.99 geprijsd , dus korting op dit moment is de 10 procent . in de juiste tijdzone 13-15 u met korting 25 procent .
als ik deze nu in winkelwagen plaatst voor af te rekenen kost deze 8.99
wordt prijs aangepast ?
de prijzen van dagaanbiedingen kloppen niet online , ook voor andere artikels is dt zo , op dit moment ?
wordt dit later rechtgezet door carclean ?
de dagaanbiedingen waren toch ook online geldig ?
groeten