2 weken insecten vangen in Friesland. Ach, ik heb nog steeds vakantie
Kan nog leuk worden als je de dijk over vliegt of je moet door de polder willen gaan,..
2 weken insecten vangen in Friesland. Ach, ik heb nog steeds vakantie
De ''Q-string'' en ''Q-plopper'' zijn nog niet in productie genomen. Volgende SDD waarschijnlijk wel.Is er ook een ''stand'' van @Quantoxx ??
Hahaha. Nou ik kom je morgen in ieder geval wel even de hand schudden! Zal wel zoeken naar een groepje mensen die om iemand heen staanDe ''Q-string'' en ''Q-plopper'' zijn nog niet in productie genomen. Volgende SDD waarschijnlijk wel.
Een stand van mij? Dat zou niet lang ''stand'' houden. Badummm ptsss
Ow, in de shop is hij wél voor €72,- omdat het een actieprijs is.De Vitreo signatur is anders EUR 79 voor 200ml. Waar jij die 72 vandaan haalt is me een raadsel.
neem je zon mee, hier komt het met bakken uit de lucht # net gewassen gisterZo. Uit de veren. Ontbijt op.
Zometeen maar eens richting B&R om eens wat spullen klaar te gaan zetten.
Geheel off-topic: mocht iemand nog wat van die servieszegels van de Appie nodig hebben voor het thuisfront, dan kun je die bij ondergetekende komen halen.
neem je zon mee, hier komt het met bakken uit de lucht # net gewassen gister
Ik wilde morgen eigenlijk met "mom's car" komen. Bij sommigen van jullie wellicht nog wel bekend, de paarse corsa uit 96 die inmiddels officieel geerfd heb van mn moeder. Ware het niet dat de peus 106 van mn broertje bij de garage staat en hij eeeeeven "ons mam" d'r auto moest lenen. Dus kom ik maar gewoon met de signum 3,2V6. Ook geen straf maar kost ietsje meer benzine dan de corsa, vanuit Oss.
Nog maar even gewassen vanavond tussen de buien door.