Met een waxaddict tent aan?Ik sta in/op/aan/bij de Waxaddict stand, kan niet te missen zijn
https://www.rijkswaterstaat.nl/over...uiting-a12-gouda-den-haag-18-21-augustus.aspxAfsluitingen en omleidingen
De A12 is in beide richtingen dicht tussen Zoetermeer (7) en Bleiswijk (8) van vrijdag 18 augustus 22.00 uur tot maandag 21 augustus 05.00 uur.
Borden langs de weg geven de omleidingsroutes aan. Digitale tekstkarren en borden boven de weg geven actuele verkeersinformatie over de snelste omleidingsroute.
- Verkeer vanuit Den Haag richting Gouda/Utrecht wordt vanaf knooppunt Prins Clausplein omgeleid via Leiden (A4>N11) of Rotterdam (A4>A13>A20).
- Verkeer vanuit Gouda/Utrecht richting Den Haag wordt vanaf de A12 bij Bodegraven omgeleid via Leiden (N11>A4) of vanaf knooppunt Gouwe via Rotterdam (A20>A13>A4).
@Frans als je goed kijkt op het kaartje wat ik eerder erop gezet heb zie je dat het voor de a20 al is afgesloten. Dus ik zal voor de zekerheid aanraden het vanavond te checken. Is maar een tipje van mijn kant af.
A12 Utrecht - Den Haag, van Gouda naar Zoetermeer
uitgeklapt
10-30 min tot maandag 21 augustus 05:00 uur
Wanneer
van vrijdag 18 augustus 2017 22:00 uur tot en met maandag 21 augustus 2017 05:00 uur
Welke hinder
A12 is in beide richtingen afgesloten in verband met plaatsen 63m1-lange liggers viaduct. Doorgaand verkeer wordt omgeleid via A12/N11/A4 en via A12, A20, A13. Extra omrijtijd tot 30 minuten. Verkeer richting Zevenhuizen, Bleiswijk en Zoetermeer blijft mogelijk. Voor meer info, zie: www.stationlansingerland-zoetermeer.nl
Waarom
Aanleg viaduct over A12 voor station Lansingerland-Zoetermeer.
Ik ben waarschijnlijk de enige TurkIk heb er verrekte veel zin in.
Hoe herkennen de mensen van het forum elkaar haha? Dat wordt bijna onmogelijk
Gelukkig zal niemand mij herkennen, behalve @Istnogferarie en @Zluytr. Maja, ik laat nooit een verpletterende indruk achter, dus ik kom als Coos Vriendloos.
Voor bestemmingsverkeer voor Zoetermeer en Bleiswijk blijft vanuit Gouda 1 rijstrook op de A12 open.
Dacht toch dat Quantoxx juist goed te herkennen zou moeten zijn aan zijn 'unieke' kledingstijl. Morgen misschien wel wat frisjes.
Hah! Nice one. Zit wel wat in, trouwens; De vorige SDD had ik voorafgaand al contact met een forumlid. We spraken via PB en wisselde voor het gemak maar even onze telefoonnummers uit. Vervolgens sta ik op de SDD al een hele tijd in de rij en gezellig met wat mensen om mij heen te ouwehoeren en ondertussen met het forumlid te Appen. Na een nog veel langere tijd in de rij te staan viel het ons twee op dat we beide druk aan het appen waren... Bleken we al geruime tijd naar elkaar te appen en dit niet te beseffen!Quantoxx herken je aan zijn mobiel met een openstaand Carclean forum.