• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
vraagje, voordat de dutch edition van de vitreo ter sprake was, zou de "gewone" vitreo volgens mij in de aanbieding zijn. is die aanbieding vervallen of is die er ook nog? aangezien ik de vraag van iemand heb gekregen om een dutch vitreo mee te brengen, maar als deze dan inmiddels op zijn, dan evt de gewone vitreo.
 
@Laurette kregen diegene die zich voor het uitdeuken hadden ingeschreven zelf ook nog een lijstje door van hun eigen tijden? Zoiets had ik begrepen, maar kan het ook mis hebben ;)
 
@Ronniiie
Ik weet niet waar jij het kaartje vandaan hebt, maar Rijkswaterstaat vermeld;
Afsluitingen en omleidingen
De A12 is in beide richtingen dicht tussen Zoetermeer (7) en Bleiswijk (8) van vrijdag 18 augustus 22.00 uur tot maandag 21 augustus 05.00 uur.

  • Verkeer vanuit Den Haag richting Gouda/Utrecht wordt vanaf knooppunt Prins Clausplein omgeleid via Leiden (A4>N11) of Rotterdam (A4>A13>A20).
  • Verkeer vanuit Gouda/Utrecht richting Den Haag wordt vanaf de A12 bij Bodegraven omgeleid via Leiden (N11>A4) of vanaf knooppunt Gouwe via Rotterdam (A20>A13>A4).
Borden langs de weg geven de omleidingsroutes aan. Digitale tekstkarren en borden boven de weg geven actuele verkeersinformatie over de snelste omleidingsroute.
https://www.rijkswaterstaat.nl/over...uiting-a12-gouda-den-haag-18-21-augustus.aspx

Je kunt dus vanuit Utrecht A12 gewoon de A20 op, de afslag Bleiswijk ligt een stuk verderop.

-
 
@Frans als je goed kijkt op het kaartje wat ik eerder erop gezet heb zie je dat het voor de a20 al is afgesloten. Dus ik zal voor de zekerheid aanraden het vanavond te checken. Is maar een tipje van mijn kant af.

Frans volgens mij kun je wel gewoon de A20 op, anders heb je de optie om afslag Gouda te pakken, en rechtdoor te rijden(N451/N452) tot je de nieuwe brug over de Gouwe over bent, tot je bij 3e stoplicht linksaf gaat de N457 richting Moordrecht/Rotterdam/A20. Je zult trouwens op dat punt niet verder rechtdoor kunnen, want dan ga je de A12 weer op.
 
@Frans Dat is inderdaad wat ik ook heb gelezen, maar een paar weken terug toen ik langs Gouda richting Zoetermeer reed, zag ik vanaf het Gouweaquaduct borden dat de A12 ter plekke afgesloten zou zijn dit weekend, dus mogelijk dat er tegelijk ook nog andere werkzaamheden zijn.

Edit: Rijkswaterstaat maakt er zelf een rommeltje van, ze melden ook:
A12 Utrecht - Den Haag, van Gouda naar Zoetermeer
uitgeklapt
10-30 min tot maandag 21 augustus 05:00 uur


Wanneer
van vrijdag 18 augustus 2017 22:00 uur tot en met maandag 21 augustus 2017 05:00 uur

Welke hinder
A12 is in beide richtingen afgesloten in verband met plaatsen 63m1-lange liggers viaduct. Doorgaand verkeer wordt omgeleid via A12/N11/A4 en via A12, A20, A13. Extra omrijtijd tot 30 minuten. Verkeer richting Zevenhuizen, Bleiswijk en Zoetermeer blijft mogelijk. Voor meer info, zie: www.stationlansingerland-zoetermeer.nl

Waarom
Aanleg viaduct over A12 voor station Lansingerland-Zoetermeer.
 
Ik laat de XC60 maar thuis en kom wel met de "slowmotion". :confused:
Vandaag op een fijn parkeerterrein geweest... gelukkig heb ik AWD anders stond ik er nog... :yum

Ondertussen zit de modder op de spiegels, dat is dus niet echt een visitekaartje...:D Maar wel een verrekte goede reden om langs te komen en de portemonnee te trekken...:innocent:
 
@Cordoba
Dan maken ze het weer lekker duidelijk door langs de weg wat anders te vermelden.

Dat het voor verkeer richting Zoetermeer vanuit Gouda open zal zijn, stond ook op de eerder vermelde link vermeld;

Voor bestemmingsverkeer voor Zoetermeer en Bleiswijk blijft vanuit Gouda 1 rijstrook op de A12 open.

Ik ga er vanuit dat je gewoon de A20 op kunt, dat staat ook vermeld en anders wordt het heel erg chaotisch.
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG en Cordoba
Dacht toch dat Quantoxx juist goed te herkennen zou moeten zijn aan zijn 'unieke' kledingstijl. Morgen misschien wel wat frisjes. :dizzy:

Even zonder dollen... Stel nou he... Stel nou dat ik morgen met m'n dikke pens de drukke tent in kom lopen met alleen mijn Q-string aan... Dan verwacht ik niet dat mensen zeggen; ''Hé! Daar heb je Quantoxx! :D '' ... Ik verwacht namelijk dat ik door 24 man direct tegen de grond word gewerkt onder het genot van enkele rake klappen. :p

Quantoxx herken je aan zijn mobiel met een openstaand Carclean forum.
Hah! Nice one. :D Zit wel wat in, trouwens; De vorige SDD had ik voorafgaand al contact met een forumlid. We spraken via PB en wisselde voor het gemak maar even onze telefoonnummers uit. Vervolgens sta ik op de SDD al een hele tijd in de rij en gezellig met wat mensen om mij heen te ouwehoeren en ondertussen met het forumlid te Appen. Na een nog veel langere tijd in de rij te staan viel het ons twee op dat we beide druk aan het appen waren... Bleken we al geruime tijd naar elkaar te appen en dit niet te beseffen! :p