• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Het lijkt me niet de bedoeling dat er informatie over zijn bestelling hier wordt gedeeld.

Wel een belachelijk aantal iig.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@bighead
3nieuwe modellen komen er mogelijk aan nieuwe ergonomie en verplaatste knoppen

Draaien lekker stabiel
DF8E2881-8B20-4977-9A25-601C58B2364F.jpeg
8B61D72A-2BA4-4D9B-8C56-7D5339F7716B.jpeg
19B7B91C-C8F7-4863-B28C-6592A53B3198.jpeg
 
Was vandaag, ondanks de kleinere schaal, weer een geslaagde actie van CCHQ :cool:

De nieuwe polijst machines zien en voelen zeker goed aan, mooi ook dat ze zwart zijn...
Met de Maestro blower hoef je geen zorgen te maken over de kracht, daar komt me toch een puist lucht uit o_O
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Ik hoop dat de stands er vanavond ook nog staan. Ik ben er tegen 18:00 :grinning::grinning:
Ja hoor, we gaan dooooooooooooooooooooooor!
Was vandaag, ondanks de kleinere schaal, weer een geslaagde actie van CCHQ :cool:

De nieuwe polijst machines zien en voelen zeker goed aan, mooi ook dat ze zwart zijn...
Met de Maestro blower hoef je geen zorgen te maken over de kracht, daar komt me toch een puist lucht uit o_O
De uiteindelijke machines krijgen de bekende Polishing Power kleuren. Ze zullen dus niet zwart worden.
 
Vanmorgen ook langs geweest, leuke ochtend gehad. Bedankt cc voor de geweldige organisatie.

Voor het eerst sinds ik cc ontdekt heb is na mijn aankopen vandaag mijn verlanglijstje leeg.
Zal wel niet erg lang duren maar toch een mijlpaal :)
 
Ik heb vandaag online een bestelling gedaan. Deze komt morgen binnen.

Wilde eerst langs komen. Echter is het nogal een stuk rijden (Heen en terug +- 300km) En was ook een beetje ingekakt van het werk.
Was wel benieuwd naar de Monello blower en nieuwe polijstmachines. En ook wel nieuwsgierig naar de demonstraties.

Volgende keer maar dan
 
Ik had hetzelfde, online bestelling geplaatst, maar had ook graag willen gaan.
Helaas was dit niet mogelijk ivm werk verlof en daarna is de afstand ook wat te ver :oops:
Voor mij zou het ook ruim 400KM zijn geweest heen en terug.

Nu geduldig op mijn bestelling wachten.