• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Nieuwe dap
20190621_140044.jpg
20190621_140049.jpg
20190621_140027.jpg
 
Wat een top dag gehad. Het was enorm leerzaam om met forum leden te praten over het detailen. En daarnaast ook met mensen van carclean, gyeon en nanolex.
Door het demonstratie van carclean over de dap900 en de basis van detailen, meteen een dap gehaald (ook mede door de korting). Binnenkort eens zelf gaan proberen, hopelijk komt er daartussen nog een demo dag.

Heel lang bij de nanolex stand gestaan. Die man kon echt geweldig vertellen en had echt liefde voor zijn vak. Waardoor je nog aandachtiger gaat luisteren.

Helaas geen foto’s gemaakt.
Wel meteen een extra bestelling geplaatst online.


Edit:
Vond de Monello Maestro ook een geweldig apparaat. Wat een blaaskracht (nu nog aansluiting voor perslucht en je hebt daarvoor geen compressor meer nodig, want ik denk dat hij een kleine compressor zo overtreft)
Gelukkig was hij nog niet voorradig, scheelt weer in de portemonee:p
 
Laatst bewerkt:
Alles staat momenteel op voorraad. Zelfs de aquafobia. Vanmorgen kreeg ik een pop-up dat deze nageleverd zou worden, maar vraag me af er er dan toch iets is misgegaan?