• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

De kortingen is één, maar ik wil wel graag weten hoe laat welke demo's zijn (het ziet er naar uit dat ik niet de hele vrijdag vrij kan krijgen).
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ook vrij genomen. Even de maestro bekijken als die er is en de orange peeling sessie wil ik meemaken. Ik ben daar heel nieuwsgierig naar (lees: sparen voor een Rotary)
Is een Rupes bigfoot 21 niks voor jou ipv een rotary?
-Polijsten van grote vlakken doet ie een stuk sneller
-correctie is ook super en de finish onovertroffen.
-rotary kan goed corrigeren maar hoevaak moet je dat gaan doen op jouw bmw? Finishen daarintegen een stuk vaker gok ik.
 
Wellicht. Ik heb net de DAP900v3 dus daar wil eerst nog even mee oefenen. Daarna wil overstappen of een Rupes erbij nemen. Ik denk zomaar dat ik over een tijd meer machines heb net zoals velen hier op het forum....(oja, ik heb al een mini Rotary, de proxxon)

Waarom ik misschien voor een Rotary wil gaan is om een keer de auto te orange peelen (zeg ik dat goed?)

De 7 ziet er goed uit maar hij heeft best veel last van een sinasappelhuidje. Daarnaast behaal je een mooi glad resultaat. Op het forum van bmwdrivers heb ik een stuk gelezen over de sessie met de M3. Ook hier eea gelezen en natuurlijk op andere sites. Het blijft mij interesseren en daarom wil ik hier meer over weten. Zou ik dit ook kunnen doen, is het resultaat echt zoals ik het in mijn hoofd heb etc.

Alleen, wil ik dit op termijn gaan doen kan dat alleen met een Rotary.

Maar een Rupes is wel een next step.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Orangepeelbehandeling is mooi maar als je dieper gaat polijsten kan het ook zomaar zijn dat je lak weer gevoeliger wordt voor swirls en dat is ook weer verre van ideaal.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Ze zijn doorlopend. Dus je kunt komen en gaan wanneer je wil.

Dat de kortingen de hele dag lopen (dus zonder tijdvensters) had ik al ergens gelezen, maar de demo's zijn dus ook de hele dag door, en elke demo wordt dus meerdere malen gedaan, of begrijp ik je nu verkeerd?
 
Misschien een gekke vraag maar ik wou meteen uit mijn werk komen omdat Carclean dan nog een ruime 4 uur open is :) Ik zit alleen een beetje met eten. Staat er net als bij de SDD een patatkraam voor de deur of moet ik mijn heil (voor het eten ;)) ergens anders zoeken?
 
Komt er nog een mailing met de online acties? :blush: Ik heb volgens mij alleen een mailing gehad met showroomacties.
 
Kan je vroeg in de morgen een online bestelling doen en die 's avonds ophalen of is dit net als bij de SDD niet mogelijk? Ik zit er op dit moment aan te denken om gewoon in de morgen te bestellen en na mijn werk nog even gezellig langs te komen voor een clinic.
 
@Timon in verband met de drukte gaat dat helaas niet lukken! Je kunt je bestelling natuurlijk ook in de avond in de showroom doen! :)
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Aankomende vrijdag is het zo ver: de Summer Sunset Day! De komende dagen zullen we de diverse aanbiedingen bekend maken. Let op dat een deel van de aanbiedingen alleen in de showroom geldig zijn!

SHOWROOM ACTIES:

- Grit Guard kit met 30% korting inclusief 13L emmer, Grit Guard, Gamma Seal en Snappy Grip in het rood of blauw.
van €39,96 voor €28.

- GYEON quartz Q² One 30ml lakcoating, maximaal 25 stuks beschikbaar! 25% korting: van €53,99 voor €39,99.

- Scangrip Sunmatch 3, maximaal 20 stuks beschikbaar! 30% korting: van €157,18 voor €109.

ONLINE & SHOWROOM ACTIES:

- Dodo Juice Black Widow Dark 100ml: €34,99 + gratis Born to be Mild 500ml shampoo t.w.v. €17,50.

- Collinite Marque d'Elegance Wax no. 915: 25% korting van €45,99 voor €34,99.

- Kenotek Wheel Cleaner Ultra 1000ml: 30% korting van €20,99 voor €14,99.
 
Laatst bewerkt door een moderator: