• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Over 24 uur gaat de Summer Sunset Day van start!

Bij deze alle aanbiedingen en acties voor morgen! Let op: enkele acties zijn alleen in de showroom geldig. De showroomacties zijn geldig van 10.00-22.06u.

De online acties zijn geldig van zonsopgang tot zonsondergang (05.22 - 22.06u)!

De leveranciers van GYEON quartz, Soft99, Nanolex Car Care, Rupes Nederland, Polishing Power, en Monello zijn de hele dag aanwezig met mooie stands om diverse demo's en presentaties te geven!

Met de kortingscode SUNSET2019 ontvang je 15% korting op het gehele assortiment!

Showroomacties.jpg


Online en showroomacties.jpg
 
Helaas moet ik morgen werken,...

Wel Bijzonder,... Dus Totaal 3 uur treinen, met e-bike 20min fietsen vanaf Rotterdam centraal. ben je zo’n 3,5 uur onderweg.
Bekijk bijlage 118273

Met de auto is het 2 uur sturen ex file drukte, echter ben ik dan ongeveer 10 euro of meer kwijt aan brandstof heen en terug. Met de trein komt er nog een toeslag bij voor de fiets, ook rond de 60 euro dan, dus het kan om het even! Echter hoef ik in de trein niks te doen, dat is ook wel weer lekker!

Dus Trein -> trein -> fiets
Of fiets -> trein -> fiets
Of toet-toet door het drukke verkeer

Fietstassen vullen gezellig doen en weer vertrekken,...
Maar moet dan ook even ‘stekkeren’ bij cc!

Volgens mij verdwaal ik geheid in Rotterdam :joy:
Lang verhaal kort waar een wil is is een weg?
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Misschien dat ik morgenmiddag rond 16:00 ook nog langs kom.
Dat is afhankelijk van hoeveel zin ik nog heb na de vroege dienst
Aangezien ik er om 04.45 uit moet...

En het voor mij zo'n 1,5 uur rijden is.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Misschien dat ik morgenmiddag rond 16:00 ook nog langs kom.
Dat is afhankelijk van hoeveel zin ik nog heb na de vroege dienst
Aangezien ik er om 04.45 uit moet...

En het voor mij zo'n 1,5 uur rijden is.
Kom op Roy, gewoon gaan met die Leeuw!

Zojuist terug van een gezellig avondje feestweek in het dorp, paar uur slapen en met mijn Leeuw naar CC: ruim 2 uur rijden......
Midden in de middag weer terug naar het oosten des lands (dus zal jou dan niet zien bij CC ;) ) om weer op tijd te zijn voor de vrijdag-festiviteit en dan nog een nachtdienst draaien.