• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surf city garage

Inderdaad, gewoon kopen.
De barrier reef paste wax is de gemakkelijkste wax die ik ken. Glans is mooi warm en de wax ruikt super lekker. Standtijd is max 3 maanden

Hier beadingshot van de wax

20140728_205914_1.jpg
 
Alleen de detailer gebruikt. (Weet de naam even niet, bevat carnauba, dacht ik)

De detailer maakte een zooitje van de beading die voorheen strak was. Gebruikt volgens beschrijving + logisch verstand.



Greeetz
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Beading is niet alles bepalend natuurlijk he. Als je eerst een coating hebt en je gaat er een carnauba spraywax op aanbrengen dan wordt de beading inderdaad niet beter op.
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Beading is niet alles bepalend natuurlijk he. Als je eerst een coating hebt en je gaat er een carnauba spraywax op aanbrengen dan wordt de beading inderdaad niet beter op.

Uiteraard. Maar ik heb dan ook geen coating. :D Maar binnen 2 dagen was er totaal niks meer over van een beading of sheeting. Ook na enkele wasbeurten kreeg ik deze niet meer terug. Dus, de boel gestript en opnieuw wax aangebracht. :D

EDIT - De ''wetlook - just waxed'' look was ook niet echt super.
 
Zoiets is lastig te beoordelen. Het lastige is dat een just waxed look voornamelijk bepaald wordt door de belichting.
Doe je dat vlak voor zonsondergang dan is het effect gigantisch, doe je dat als het troosteloos weer is dan valt het weer tegen.

Ook de onderliggende laag is van belang. Ik kan niet geloven dat het product niet goed zou zijn, ik denk dat het eerder ligt aan de omstandigheden en ook een bepaald verwachtingspatroon van een product.
 
@Dibbuz : klopt helemaal. Heb laatst bij grijs weer een "deep impact blue" gespoten Ford in de Dodo SN2.0 gezet. Zou eigenlijk een garantie voor vuurwerk moeten zijn. Sprankelende donker blauwe kleur met een mooie wax. Door het matige licht leek het niets bijzonders.
 
  • Leuk
Reactions: Chris van S.
Ben best tevreden over de Black Edge Tire Gloss. 1 laagje bevalt me prima qua uitstraling (niet te glanzend). Duurzaamheid lijkt wel een tikje minder te zijn dan Gyeon Tire, maar het product is minder lopend, vettig & goedkoper.
 
Zo, ff een topic afstoffen.
Jammer dat het uit het assortiment is, want de Paste Wax deed wel erg fijn en snel verwerken en ook de QD was ik erg tevreden over. Als iemand een goede vervanger voor beiden heeft...
 
Klopt Pter, maar hier ga je het niet meer vinden. En da’s wel jammer.
Maar ook bij veel webshops, de opmerking “niet leverbaar”.
 
  • Leuk
Reactions: Pter