• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

swirls + oxidatie op chrome?

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Mijn bumpers zijn geheel van chroom en bevatten nogal wat swirls en lichte oxidatie. Ik ben er net al is met wit + SSR1 overheen gegaan, helpt heel iets maar bijna niets.

Wat kan ik hier nu het beste mee doen? Chroom is gevoelig en duur om als het misgaat te fixen dus wil niet te zwaar gaan. Iemand tips?
 
Ik heb Poorboys World Proffesional Polish gebruikt op een witte en groene LC pad.

Spiegel vóór. (met flits)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

50/50
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Spiegel na. Behandeld met PB PP
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Wel meerdere passes maken. Chroom is knetterhard. 8o
 
Volgens de product-omschrijving zou je met Professional Polish een heel eind moeten komen.
Ik heb het zelf nog niet gebruikt (er zit maar een heel klein (ver)chroom(d) stukje aan de 207), maar ik meen wel ergens gelezen te hebben, dat het erg goed bruikbaar is voor chroom.

Edit: Nicknameless was sneller en komt ook nog eens op de proppen met de review die ik bedoelde.