• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

system 123

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
kennen jullie het merk SYSTEM en hebben jullie daar ervaringen mee en dus ook wat over te zeggen.

ik heb eens een aantal flessen gekregen.

ik werk nog niet met een machine en volgens mij wordt dit spul enkel machinaal gebruikt.

ooit eens een oude vitara mee behandeld (met de hand) en destijds zeer tevreden over het resultaat.
de laatste jaren heb ik het niet meer gebruikt.....dus ook niet op nieuwe lakken.
 
Ik heb toevallig de Teer en Verf verwijderaar van 123 system, is volgens mij precies hetzelfde als AS Tardis.
 
Ik heb reeds lang een fles polisher System 123 (ooit eens van een kennis gehad die bij een vakgarage werkte) en ik kan niet anders zeggen dat deze zeer goed beviel (bijna op) Zou niet eens weten waar je die kan kopen, ik denk alleen via de reguliere autohandel. De polish lijkt een beetje op Poorboys SSR2 (niet qua kleur, het is een beetje gelige drap !)
 
scenic zei:
Ik heb reeds lang een fles polisher System 123 (ooit eens van een kennis gehad die bij een vakgarage werkte) en ik kan niet anders zeggen dat deze zeer goed beviel (bijna op) Zou niet eens weten waar je die kan kopen, ik denk alleen via de reguliere autohandel. De polish lijkt een beetje op Poorboys SSR2 (niet qua kleur, het is een beetje gelige drap !)

We hebben een site met webshop voor inderdaad auto/grootbedrijven maar ook voor particulieren :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de pro lijn zal indd vast wel redelijk zijn.

ik trek alleen een beetje terug, door het feit dat ze kit's incl spons .e,d, verkopen..

beetje gemiste kans