• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

T_W, voorstellen in dit forum

Thanks!

Volgens de codering heet deze lak Mineral White Metallic (A96). Ik weet niet wat de technische naam van een parelmoer lak is maar daar lijkt ie wel op ja.
Nee geen Alpina, blijkbaar is er een onderlip van een Alpina opgezet.
Ik vind de lip zelf wel mooi, had van mij alleen geen Alpina op hoeven te staan ('t is immers geen Alpina...).
Vandaag voor't eerst gewassen (en weer nat laten regenen onderweg...) maar dat viel me niet tegen! Maar eens kijken voor een plan van aanpak ;)
 
  • Leuk
Reactions: Jansen en Altos
Gefeliciteerd met deze hele mooie complete touring, zeker in deze kleur en velgen heeeeerlijk.
 
  • Leuk
Reactions: t_w
2021-44-002-T_W_0226.jpg


Gewoon omdat het kan even beginnen met een plaatje ;)

2 weken terug de originele zomerwielen eraf gehaald om de winterset eronder te zetten.
Direct de eerste stappen maar gezet:
Van:
IMG_20211120_110801.jpg

Naar:
IMG_20211120_111802.jpg

Als iemand nog goede tips heeft om de remklauwen beter schoon te krijgen hoor ik het graag.
Non ferro deed niet heel veel, heb nog wel een remklauw verf setje liggen in antraciet grijs, misschien dat dat nog een optie is.

maar eerst maar eens de winter set erop. Eens kijken of dit zomersetje blijft of dat het nog wat anders wordt komend zomer...
IMG_20211120_115927__01.jpg


Plan is om 'm eind december maar eens aan te pakken. Eens kijken wat de toegestane gebruikstemperaturen voor cancoat zijn...