• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tast Turtle Wax Extreme Nano Speed Wax de wax aan.

Stofke

Detailing addict
28 feb 2011
380
62
Ik weet dat de shampoo van Turtle je wax stript maar ik heb hier nog een Turtle Wax Extreme Nano Speed Wax liggen van vroeger, kan ik deze zonder problemen op gebruiken of tast deze ook de wax aan, ik veronderstel van niet maar toch maar best even vragen :-b

Stofke zei:
Ik weet dat de shampoo van Turtle je wax stript ...

Er zijn er meerdere, de gewone is vergelijkbaar met de Valma uit de grote fles
De Nano shampoo daarentegen is veel milder en bevat ook glansmiddel.

De speedwax kan je ook opmaken voor delen onder de motorkap of zo
Of wat dingen in en om het huis ((kinder)fiets) ... tuinmeubelen
Combineren met goede spullen is zonde van de (voorbereidings)tijd

Hans

Ik ben het hier ook wel eens, je hebt nu geïnvesteerd in de betere merken en producten (niet dat turtle slecht is) en dan ga je deze combineren met wat mindere producten. Dat is een beetje jammer. Je kunt de turtle producten altijd gebruiken voor andere zaken zoals RedCat al aangeeft.

Ga ik zeker doen, zou het idd ook spijtig vinden om die Turtle te sprayen op de motorkap waar nu momenteel de Wolfgang Sealant ligt :-/

Beetje gebruiken voor andere zaken zoals hier aangegeven.

Ik heb dit soort middelen voor de auto`s van familie, collega`s e.d. Die zien echt geen verschil tussen Wolfgang en Turtle.. En het scheelt in de portomonee!

Robert