Zo, ik heb nog vakantie, dus een hoop auto's op de planning, samen met "hoeij" die ook op het forum actief is maar niet zoveel post de auto van zijn pa gedaan vandaag, morgen gaan onze eigen auto's er weer aan geloven, maar dat volgt later.
Vanmorgen dus vroeg uit de veren door de polo, auto is 1 jaar oud en heeft inmiddels toch wel een en ander meegemaakt aan krasstraten boodschappentassen vogelsch^&t etc.
Omdat de auto al gewassen was hiervoor in de plaats een bakkie koffie gedaan. Daarna begonnen met kleien, met 2 man is zo'n auto zo gedaan eerlijk gezegd, de deuren waren het ergst, horizontale delen vielen erg mee.
Daarna de auto afplakken:
Daarna geprobeerd wat lakdefecten op de foto te zetten, maar hiervoor moet ik toch nog eens een cursus gaan volgen, want het blijft erg lastig, zelfs bij een zwarte...
De motorkap:
De achterbumper waar flink wat boodschappen overheen geschuurd hebben:
Daarna op de motorkap waar een dikke vogelstront zat testspot gedaan, mezzo op oranje gaf een verbluffend resultaat, alleen de contouren van de vogelstront bleef je zien, hier bood de paarse wol met inizio forza uitkomst, uiteindelijk bleek dus de gehele auto op mezzo met oranje en finale op zwart een prima combi. Ergere plekken en de achterbumper hebben een aantal behandelingen gehad met het wolletje en forza, waarna de hiervoor genoemde producten.
Omdat het met allemaal die letters op de achterklep zo moelijk schoonmaakt, deze maar gelijk verwijderd:
nog wat lijmresten:
Daarna hel lakwerk afgemaakt en in de blackhole gezet, waarna afgetopt met de natty's wax:
in de tussentijd wat vlamtosti's en koffie gescoord, en de zomervelgen die er weer opmoesten met iron x schoongemaakt, ik ben helemaal om, wat een top spul..
Daarna de ramen verder afgedaan/sponningen ed schoongemaakt, en de velgen etc klaar gezet voor de wissel:
Tijdens de velgenwissel de wielkasten schoongemaakt met apc en de banden met autoglym tyre gel behandeld, en dan natuurlijk het eindresultaat, lak is weer voor 95% strak, kan nog beter, maar omdat we op voorhand weten dat er niet altijd even zuinig gewassen wordt, is het tijdtechnisch niet interessant de auto strakker te maken. Wil niet zeggen dat we verbaasd waren over het behaalde resultaat, auto ziet er stukken beter uit dan toen hij werd afgeleverd, zwart blijft toch de kleur om te poetsen...
onze hoeij die het druk heeft op de achtergrond:
en de achterbumper welke weer 100% strak is:
en dan een nicknameless met onze best functionerende all in one cleaner
Dank voor het lezen allemaal, wij beginnen morgen aan de audi's...
Vanmorgen dus vroeg uit de veren door de polo, auto is 1 jaar oud en heeft inmiddels toch wel een en ander meegemaakt aan krasstraten boodschappentassen vogelsch^&t etc.
Omdat de auto al gewassen was hiervoor in de plaats een bakkie koffie gedaan. Daarna begonnen met kleien, met 2 man is zo'n auto zo gedaan eerlijk gezegd, de deuren waren het ergst, horizontale delen vielen erg mee.
Daarna de auto afplakken:
Daarna geprobeerd wat lakdefecten op de foto te zetten, maar hiervoor moet ik toch nog eens een cursus gaan volgen, want het blijft erg lastig, zelfs bij een zwarte...
De motorkap:
De achterbumper waar flink wat boodschappen overheen geschuurd hebben:
Daarna op de motorkap waar een dikke vogelstront zat testspot gedaan, mezzo op oranje gaf een verbluffend resultaat, alleen de contouren van de vogelstront bleef je zien, hier bood de paarse wol met inizio forza uitkomst, uiteindelijk bleek dus de gehele auto op mezzo met oranje en finale op zwart een prima combi. Ergere plekken en de achterbumper hebben een aantal behandelingen gehad met het wolletje en forza, waarna de hiervoor genoemde producten.
Omdat het met allemaal die letters op de achterklep zo moelijk schoonmaakt, deze maar gelijk verwijderd:
nog wat lijmresten:
Daarna hel lakwerk afgemaakt en in de blackhole gezet, waarna afgetopt met de natty's wax:
in de tussentijd wat vlamtosti's en koffie gescoord, en de zomervelgen die er weer opmoesten met iron x schoongemaakt, ik ben helemaal om, wat een top spul..
Daarna de ramen verder afgedaan/sponningen ed schoongemaakt, en de velgen etc klaar gezet voor de wissel:
Tijdens de velgenwissel de wielkasten schoongemaakt met apc en de banden met autoglym tyre gel behandeld, en dan natuurlijk het eindresultaat, lak is weer voor 95% strak, kan nog beter, maar omdat we op voorhand weten dat er niet altijd even zuinig gewassen wordt, is het tijdtechnisch niet interessant de auto strakker te maken. Wil niet zeggen dat we verbaasd waren over het behaalde resultaat, auto ziet er stukken beter uit dan toen hij werd afgeleverd, zwart blijft toch de kleur om te poetsen...
onze hoeij die het druk heeft op de achtergrond:
en de achterbumper welke weer 100% strak is:
en dan een nicknameless met onze best functionerende all in one cleaner
Dank voor het lezen allemaal, wij beginnen morgen aan de audi's...