Hallo forumleden, onderstaand het probleem. Ik ben begonnen met machinaal polijsten van mijn auto. Dit doe ik sinds een aantal weken met een dap500 met monello starterskit. De eerste keer toen ik mijn auto volledig gepolijst had zag ik nauwelijks resultaat. Hierna heb ik foto's geplaatst en velen van jullie zeiden dat ik met kleien alles gemakkelijk weg zou krijgen. Nou, je raad het al. Niet dus... De krassen waar ik op doel zijn echt miniem en als je deze er biet uit kan polijsten zou dat echt lachwekkend zijn. Meerendeel van de krassen waar ik op doel zie je alleen met goede lichtinval of zelfs nagenoeg niet. Mijn gebruikte aparatuur: Dap500 Monello Orange pad met monello mezzo Monello white pad met monello finale Monello klei, deze is vrij hard en vond hem niet prettig werken. Had ook niet het idee dat deze bijzonder vuil werd. Mijn vraag aan jullie: is er iemand bereid om mij te helpen? Ik zou graag bij je langs willen komen om voor te doen wat ik doe en dan graag jouw feedback erop. Ik doe blijkbaar iets gigantisch verkeerd, want alles wat jullie zeggen werkt niet en herhaaldelijk polijsten ook niet. Ben al halverwege mn flesje mezzo.. Ik woon onderin zeeland, dus graag in de buurt zoals bijvoorbeeld rotterdam en eindhoven nog wel haalbaar zijn. Bedankt